Final
« Föregående · 1825171 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic: Utvisningen på Jacke är inget att diskutera.. den är solklar. DÄREMOT skulle den aldrig inträffat om domarna gjort sitt jobb vid 6-manssituationen!
Sv: Final
Zappaholic: Tycker synd om er. Inte bara i finalen, utan även i semin, så har domarna och kommentatorerna hållit på Brynäs motståndare...
+ 5
Sv: Final
Zappaholic: Ja, HV sitter ju in underbar sits, vi får jaga som djur nu, vi måste offra allt...men inget ännu som ser hotfullt ut från vår sida.....första linan hade man ju velat sett kliva fram nu....
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Japp. Vi brukar väl vara lite vassare i andra och tredje dessutom. Riktigt trist att släppa tre så pass billiga mål direkt dock.
Orelaterad fråga: Har ett guldlag någonsin spelat 20 slutspelsmatcher?
Orelaterad fråga: Har ett guldlag någonsin spelat 20 slutspelsmatcher?
+ 1
Sv: Final
{7510}:
okey, nu ser vi det positiva i läget.
ALLT är skit just nu men vi gör ett mål, vi gör två mål, vi kvitterar, för att sedan avgöra i Sudden...finns det mågon skönare seger? Jag tror att, var stämningen bra innan match , ja det lär nog inte vara någonting mot en sådan seger....
Men vi börjar att göra ett mål.
okey, nu ser vi det positiva i läget.
ALLT är skit just nu men vi gör ett mål, vi gör två mål, vi kvitterar, för att sedan avgöra i Sudden...finns det mågon skönare seger? Jag tror att, var stämningen bra innan match , ja det lär nog inte vara någonting mot en sådan seger....
Men vi börjar att göra ett mål.
Sv: Final
Jävligt tung period.
Hv lyckas med allt och Brynäs ser krampaktiga och förvirrade ut.
Hv får ett powerplay som tyvärr ser ut att vara rätt på repriserna (puck out). Skjuter sedan ett hyfsat skott varpå Felix gör som ALLA målvakter gör att backa in i mål när man ej vet vart pucken är.. MED lite tur i detta läge hade pucken runnit utanför stolpen istället.
I övrigt så är det väl ganska signifikativt med Hvs 0-3 där Sandberg som tekar bara tar pucken och drar spelare efter spelare.
Sen får ett sådant löst skott inte gå in.
Hv gör det enkelt för sig. Dom gör det bra.
Vi lyckas inte sätta passningsspelet tape-to-tape. Vår passningsspel är uruselt medans Hv pressar oss tillbaka till egen zon.
Nu måste glöden tillbaka. Sådant här maxflyt har inte Hv en period till.
Upp med passningsspelet och flytta fram positionerna ganska ordentligt.
Jag vill att vi sköljer över dom som vi gjorde i match 2!
NU måste vi bara vända detta. Chansen finns!
Hv lyckas med allt och Brynäs ser krampaktiga och förvirrade ut.
Hv får ett powerplay som tyvärr ser ut att vara rätt på repriserna (puck out). Skjuter sedan ett hyfsat skott varpå Felix gör som ALLA målvakter gör att backa in i mål när man ej vet vart pucken är.. MED lite tur i detta läge hade pucken runnit utanför stolpen istället.
I övrigt så är det väl ganska signifikativt med Hvs 0-3 där Sandberg som tekar bara tar pucken och drar spelare efter spelare.
Sen får ett sådant löst skott inte gå in.
Hv gör det enkelt för sig. Dom gör det bra.
Vi lyckas inte sätta passningsspelet tape-to-tape. Vår passningsspel är uruselt medans Hv pressar oss tillbaka till egen zon.
Nu måste glöden tillbaka. Sådant här maxflyt har inte Hv en period till.
Upp med passningsspelet och flytta fram positionerna ganska ordentligt.
Jag vill att vi sköljer över dom som vi gjorde i match 2!
NU måste vi bara vända detta. Chansen finns!
+ 3
« Föregående · 1825171 · Nästa »