Fler än jag som inte kan se premiären på plats?
« Föregående · 578853 Till forumet
Fler än jag som inte kan se premiären på plats?
Någon Stockholmsbrynäsare som ska se premiären mot Leksand på tv och inte på plats? Jag ska göra det, och det vore trevligt med lite sällskap. Gärna på O´learys Götgatan el. centralen för min del, eftersom jag ska iväg till Eskilstuna med sista tåget 21.55.
« Föregående · 578853