Försäsongen 16/17
« Föregående · 1758116 Till forumet
Sv: Försäsongen 16/17
honken21: av det jag såg på datorn kan jag bara hålla med om Clark. Men minns att scott inte såg särskilt super ut i sina första matcher så lite tidigt än att ligga sömnlös över detta.
Sv: Försäsongen 16/17
Ur mitt perspektiv på plats:
Bra genomkörare, AIK stod upp väl. Många avslut men väldigt få farliga målchanser. Backsidan ser stabil ut. Men lite uddlöst framåt. Förstakedjan sämst för dagen.
Lämnar egentligen arenan mest med en stor irritation över Kevin Clark. Hoppas innerligt att det handlar om brist på inställning i denna typ av matcher. Men om det är den här nivån han kommer hålla - då är det fullständig katastrof. Kan inte med ord beskriva hur bedrövlig han var.
Bra genomkörare, AIK stod upp väl. Många avslut men väldigt få farliga målchanser. Backsidan ser stabil ut. Men lite uddlöst framåt. Förstakedjan sämst för dagen.
Lämnar egentligen arenan mest med en stor irritation över Kevin Clark. Hoppas innerligt att det handlar om brist på inställning i denna typ av matcher. Men om det är den här nivån han kommer hålla - då är det fullständig katastrof. Kan inte med ord beskriva hur bedrövlig han var.
+ 2
Sv: Försäsongen 16/17
Bäst enligt mig idag; Jensen, Paille, Zanetti, Sundqvist och Ölund.
Utan rangordning.
Utan rangordning.
+ 3
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe: Lindholm, Jensen, Pontus Westerholm dagens enda glädjeämne i min mening.
+ 2
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe: Tycker ändå de framför allt defensiva tendenserna såg väldigt bra ut. Vi får inte glömma att vi idag saknar 5 helgjutna spelare och att det var vår första träningskamp för säsongen. Bra! Extra plus för kedjan Lindblom-Jensen.PoW samt Paille.
+ 2
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe: Brynäs brukar ha knepigt med AIK när helst de än möts så det är inte överraskande att de inte lyckats rycka nu heller. Vi får ta denna match för vad den är, men det är klart det skulle kännas gött med lite "bevis" redan här från laget.
+ 1
Sv: Försäsongen 16/17
ellis: Det är lite synd att vi alltid spelar jämnt med typ alla lag. Vi kommer säkert spela jämnt med KHK och Leksand i år också. Vad gäller den här matchen kanske vi kan klämma ut en 2-1-seger. Men detta är en öppen historia fortfarande.
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe: Ganska väntat scenario i en matchpremiär. Men vem vet, vi kanske håller AIK-nivå den kommande säsongen?
Sv: Försäsongen 16/17
+ 4
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe: Clark var lite nonchalant i försvarszonen. Höll inte sin gubbe. Utan gled sakta.
Någon skrev så om honom i förra matchen också? Något att jobba på.
Någon skrev så om honom i förra matchen också? Något att jobba på.
Sv: Försäsongen 16/17
Typisk försäsong med felpass och lågt tempo. Jensen ser spännande ut och har varit klart bäst i första.
+ 2
Sv: Försäsongen 16/17
Snyggt uppfattat av Sunken! 1-0 Brynäs!
Edit: Ska säga att det var Jensen som gjorde målet efter snygg pass från Sunken.
Edit: Ska säga att det var Jensen som gjorde målet efter snygg pass från Sunken.
+ 4
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe: Som jag fattade det så är Johnsons först ut med att "vila" en match. Zaborsky är sjuk som redan nämnts.
Sv: Försäsongen 16/17
Brynäsgubbe:
Sjödda sa ju att de hade en del småförkylningar i laget så Zabbo står kanske över pga det.
Sjödda sa ju att de hade en del småförkylningar i laget så Zabbo står kanske över pga det.
Sv: Försäsongen 16/17
Här kommer laget: Felix i kassen. Första linan: Paille/Pathrik/Clark Andra: Lindblom/Jensen/Ponthus Tredje: Thorell/Blomqvist/Mannberg Fjärde: Alcén/Enterfeldt/Ölund. Backparen verkar bli: Bertilsson/Gunderson Sunken och Ersson Pudas och Kilström plus Zanetti.
+ 3
« Föregående · 1758116