1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Försäsongsmatcher


Sv: Försäsongsmatcher
Seger! SM-GULD!

Sv: Försäsongsmatcher

2-3 fan!


Sv: Försäsongsmatcher

1-3 Blomquist!


Sv: Försäsongsmatcher

1-2 Lindgren!


Sv: Försäsongsmatcher
Lunkan: Nej just det, inte i år heller. Det ska till en annan satsning för att blidka mej. Sant och säkert.

Sv: Försäsongsmatcher
Clarence: inte i år heller.....

Sv: Försäsongsmatcher

Verkar bli ordning på torpet nu.

Folk undrar över statusen på spelarna som saknas, då skickar Bengtzén sms!!

19:39
 
 

Almtuna–Brynäs 1–1

Får ett sms av Brynäs nye sportchef Bengtzén att det är lättare skador som håller Ollas, Brodin och Rödin borta från träningsmatchen. Hur ärlig Bengtzén i sms-svaret vet jag inte...

Tomas Ros, Bålsta


Sv: Försäsongsmatcher
Brynäsgubbe: Kan bara ett visst antal köpa matchen, jag hittar den inte längre, bara lif-vik, Modo-skaik och lif-Modo....

Sv: Försäsongsmatcher

Clarence:

Hur många/vilka lag känns så otroligt mkt bättre då...?


Sv: Försäsongsmatcher

micke63: "Almtuna-BIF 1-6"

Det var väldigt optimistiskt. Jag tror inte mycket på Brynäs den här säsongen, men slå Almtuna med uddamålet ska väl gå. Men 1-1 just nu...


Sv: Försäsongsmatcher
Kan inte hitta några streams. Ni som kan se den får gärna rapportera. (:

Sv: Försäsongsmatcher
Clarence: Almtuna-BIF 1-6 :-)

Sv: Försäsongsmatcher
70 Rodrigues: Almtuna-BIF 2-3...

Sv: Försäsongsmatcher
Tips: Almtuna-Brynäs 4-2

Sv: Försäsongsmatcher

När man sett klart Bäckis kan man även klicka på en intervju m Jacke.S

Länk man inte hittar ngn annanstans på gd.se.....hej o hå....!

Redigerad kommentar


Sv: Försäsongsmatcher
Carl Lejonkräk: Ja. Flera Unicef-flaggor i entrén och träningströjorna hade Unicef-loggan upptryckt.

Sv: Försäsongsmatcher
tjugo8:Olden och Brodin verkar ha ett fint samarbete på G. Det vore supernice att ha en tredjelina som är riktigt vass i spelvändningarna. Även tvillingarna P&P såg spännande ut, speciellt i PP :)

Sv: Försäsongsmatcher
tjugo8: Hoppas att evenemanget drog in en fin slant till Unicef. Märktes sammarbetet med Unicef? Fanns Unicef-loga på tröjorna?

Sv: Försäsongsmatcher
MR Bif: Det är lätt, när jag skriver är inget på allvar!

Sv: Försäsongsmatcher
Lunkan: ok svårt att veta om du menar allvar eller inte då!😳

Sv: Försäsongsmatcher
MR Bif: jag gillar inte smileys

Sv: Försäsongsmatcher
Lunkan: Ok man kan ju lägga till en smiley! :-)

Sv: Försäsongsmatcher
10 min

Sykt kult med hockeysessong igjen! 5000 pers på internmatch er helt sykt!


Sv: Försäsongsmatcher
MR Bif: Precis så eller så skämtar jag till det lite, vad tror du?

Sv: Försäsongsmatcher
Nu är en till träningsmatch inlagd i Finland.

Sv: Försäsongsmatcher
Lunkan: Så vi som bor långt borta och inte var där är inga riktiga fans är det vad du menar?

Sv: Försäsongsmatcher
tjugo8: Alla riktiga fans var där!

Sv: Försäsongsmatcher
tjugo8: Grymt! Drygt 4100 igår på Gefle vs Mjällby. Ser fram emot den dagen som Gävletidningar inser vilka de ska prioritera.

Sv: Försäsongsmatcher
Kul match, kunde varit lite jämnare dock. Bra att nya spelarna fick näta.

Sv: Försäsongsmatcher

Brynäsgubbe:

ca 5200 pers på Rinken...


Sv: Försäsongsmatcher
Westerholm!

Sv: Försäsongsmatcher
Syns vilken som är Bäckis ivf! 

Sv: Försäsongsmatcher

Peja:

mmm...inte på BJs tid...lyssnade du på hans sommarprogram? :D


Sv: Försäsongsmatcher
tjugo8: Detta är ju egentligen bara ett glorifierat träningspass, men ändå riktigt bra av klubben att göra en grej av det. Det ska bli intressant att se publiksiffran!

Sv: Försäsongsmatcher
Fan det är nästan så att man får tårar i ögonen under presentationen :-p

Sv: Försäsongsmatcher

Brynäsgubbe:

Vilka jävla små siffror på ryggarna...ser inget

Blir helt värdelöst om man inte kan identifiera spelarna...


Sv: Försäsongsmatcher

De verkar vara försenade. So far so good med streamen i alla fall.


Sv: Försäsongsmatcher

MR Bif:

Probably the best beer in the world...!

Folk köar o vill in, Speaker-Kent manar på att folk ska flytta ihop mot mitten...:)


Sv: Försäsongsmatcher
tjugo8: Fan det är inte varje dag man kan heja på båda lagen, kommer gå åt mycket öl! :-)

Sv: Försäsongsmatcher

Fuck off, nu kör vi! Rätt tråd o allt...

Tycks vara mkt folk på Rinken...


Sv: Försäsongsmatcher
M_M:
Den hänger väl kanske lite i luften, därför Bif ej meddelat
En tripp t Finländska skogarna kanske inte lockar så många Brynäsare
Men iom att Finlandsfärjor tydligen är i det närmsta gratis vore det kul m en hockeyresa t öst nån gång

Sv: Försäsongsmatcher

tjugo8:

Jag gick in här:

www.liiga.fi/arkisto/assat/tassa-ovat-liiga-joukkueiden-harjoituskauden-otteluohjelmat.html

Tänkte om det nu blir någon match så borde den stå med här. Den ligger ju också dagen efter Jokeritmatchen.


Sv: Försäsongsmatcher
M_M:
Vaket av dig!
Hur lyckades du snappa upp det?

Sv: Försäsongsmatcher

tjugo8:

ilves.com/?page_id=20293

Ser ut att vara en match den 22/8 mot Brynäs. 


Sv: Försäsongsmatcher
Pettisbif: Härligt! Är det första försäsongsmatchen du syftar på när du skriver premiären?

Sv: Försäsongsmatcher
Såhär vill jag att Brynäs ställer upp i premiären:

Johansson (Starkbaum)

Andersén Djoos
Rödin Scott Ollas

Bertilsson Kilström
Sweatt Westerholm Westerholm

Westlund Eklund
Brodin Enterfeldt Olden

Blomqvist Nordquist Lindgren

(Sundqvist - Brodecki)

Sv: Försäsongsmatcher
Skrubben:
Just!
Inget om Finland match 2 dock...fallit mellan MS o BZs stolar?

Sv: Försäsongsmatcher
Någon som vet var och när biljetterna till Brynäs-Almtuna släpps?

Sv: Försäsongsmatcher

Brynäsgubbe:

Märkligt att inte den andra Finladsmatchen är klar än...


Sv: Försäsongsmatcher

Lunkan:

Geijersholm, förort t Hagfors


« · 1625112 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)