Försäsongsmatcher
Verkar bli ordning på torpet nu.
Folk undrar över statusen på spelarna som saknas, då skickar Bengtzén sms!!
| 19:39 |
|
micke63: "Almtuna-BIF 1-6"
Det var väldigt optimistiskt. Jag tror inte mycket på Brynäs den här säsongen, men slå Almtuna med uddamålet ska väl gå. Men 1-1 just nu...
När man sett klart Bäckis kan man även klicka på en intervju m Jacke.S
Länk man inte hittar ngn annanstans på gd.se.....hej o hå....!
Redigerad kommentar
Sykt kult med hockeysessong igjen! 5000 pers på internmatch er helt sykt! #brynäs
Brynäsgubbe:
Vilka jävla små siffror på ryggarna...ser inget
Blir helt värdelöst om man inte kan identifiera spelarna...
MR Bif:
Probably the best beer in the world...!
Folk köar o vill in, Speaker-Kent manar på att folk ska flytta ihop mot mitten...:)
Den hänger väl kanske lite i luften, därför Bif ej meddelat
En tripp t Finländska skogarna kanske inte lockar så många Brynäsare
Men iom att Finlandsfärjor tydligen är i det närmsta gratis vore det kul m en hockeyresa t öst nån gång
tjugo8:
Jag gick in här:
www.liiga.fi/arkisto/assat/tassa-ovat-liiga-joukkueiden-harjoituskauden-otteluohjelmat.html
Tänkte om det nu blir någon match så borde den stå med här. Den ligger ju också dagen efter Jokeritmatchen.
Johansson (Starkbaum)
Andersén Djoos
Rödin Scott Ollas
Bertilsson Kilström
Sweatt Westerholm Westerholm
Westlund Eklund
Brodin Enterfeldt Olden
Blomqvist Nordquist Lindgren
(Sundqvist - Brodecki)
Just!
Inget om Finland match 2 dock...fallit mellan MS o BZs stolar?