Försäsongsmatcher 2013
Roger Ramkvist: Tack för svaret ! Lite mer info än det som står på Brynäs hemsida.
Till er som såg matchen ikväll, hur såg spelet i stort ut ? Var det bara Rahm som bjöd in Skansen eller var försvaret darrigt ?
Redigerad kommentar
Enaranger: eftersom jag var med när vi fick TV2 så ska du vara jävligt glad att du fick se något alls .
Redigerad kommentar
foppa78
Rahm kändes väldigt osäker ut, så bra jobbat i laget att reda ut detta trots denna målvakt. Såhär får det inte fortsätta!!!
Inte så ofta man ser Bertilsson göra 2 mål i en och samma match...
maddog1970:
Ja tv-bilderna från den första månlandningen var ju inte de bästa.
Men de var ju fortfarande av bättre kvalitet än vad jag hade i den här matchen.
I alla fall fler rörliga bilder.
Penalties are all roughing, 5 on the board.
FBK #27 2+5+20
FBK #40 2+2
FHC #3 2+2
FHC #1 2
Det går Villt till feskekörka HC Fröken Wallin verkar upprörd Lingonveckan kanske? :-)
Jag tänkte att det skulle vara bättre att Brynäs fick pengarna än Aftonbladet.
Därför köpte jag matchen via Brynäs hemsida.
Jag upplevde i och för sig inte månlandningen 1969.
Men jag skulle gissa att det var rena HD sändningen jämfört med den här matchen.
Ni som gick i låg och mellanstadiet i början på 80-talet, och kommer ihåg
att man fick se på fenomenet "bildband" (en massa stillbilder).
Ni har en aning om hur jag fick se den här matchen.
Sundlöv för helvete skicka iväg Rahm NUUUUUUU vad är det för bra ni ser i honom?????
Nu är vi nere i fyra helt skadefria anfallare: Harju, Enterfeldt,
Scott och Thuresson, i och med att Lindgren och Molin fått
kliva av.
Buffring både i direktsändningen av 3-1 målet och vid reprisen.
Till och med sämre kvalitet än vid sändningen av matchen mot Leksand.
Jag kör sändningen man kan köpa via Brynäs hemsida.
Med Englund och Molin som kommentatorer.
Någon som vet vilken minimihastighet som krävs för den sändningen?
För mig buffrar sändningen minst en gång i minuten.
Nästan hela andra perioden har jag enbart sett en samling stillbilder.
Någon som har något tips på en inställning som kan hjälpa?
Just nu känns det här som de sämst spenderade 59 kronorna på länge.
Hoppas i alla fall att Brynäs får hela kakan.
Enaranger:
Låste sig i första
Nu får jag upp "
Sidan du letar efter kunde inte hittas...
Nån annan som har samma?