Försäsongsmatcher 2013
Som du säger: hade tydligen inte så mkt att göra igår, vilket skotten vittnar om.
Finns väl inget värre för en målvakt, speciellt inte i Rahms situation där han behöver mkt att göra för att snabbare komma in i matchtempot.
Man kan ju fråga sig varför han blev utsedd till en av matchens stjärnor mot Bern senast, då han hade betydligt mer att göra än igår.
Finns som du säger, inga garantier för att han ska utvecklas till nåt riktigt bra men ett par träningsmatcher efter skada är knappast nåt seriöst underlag för att totalsåga honom för all framtid, vilket vissa gör.
Ta chansen att köpa en unik produkt samtidigt som du stöder Djurgården Hockey. Trottoarkanten kan fås signerad av hela laget.
70 Rodrigues:
Jag ber om ursäkt för mitt slarviga inlägg.
Hel ett antal matcher.... förberedd inför ett antal matcher... samspelt med de övriga i defensiven ett antal matcher menar jag så klart.
Nån garanti att Robin blir en värdig utmanare till Honken lämnar jag inte.... men jag tycker han kan få en fair chans att prestera. Det är ju ändå Brynäs som betalar hans lön än så länge.
Tväst:"Hel, förberedd och med ett försvar framför sig värt namnet!!!"
Så han var skadad igår, det förklarar ju isf hans usla insats.
70 Rodrigues:
"tunnsått med kommentarer från Rahmanhängarna"
Jadu..... jag läser det här forumet varje dag, med nåt undantag nån gång. Vem är det du sorterar som Rahmanhängare?? Kan inte påminna mig om ett enda inlägg som reservationslöst hyllar Robin....
Är det möjligt att du förväxlar anhängare med oss som tycker att han kan få ett antal matcher för att komma in i tempot o läsa matchsituationerna?
Hel, förberedd och med ett försvar framför sig värt namnet!!!
När känner sig en målvakt tryggast o med i matchen tror du? Med 51 skott emot sig eller 17?
Roger Ramkvist: Tack för svaret ! Lite mer info än det som står på Brynäs hemsida.
Till er som såg matchen ikväll, hur såg spelet i stort ut ? Var det bara Rahm som bjöd in Skansen eller var försvaret darrigt ?
Redigerad kommentar
Enaranger: eftersom jag var med när vi fick TV2 så ska du vara jävligt glad att du fick se något alls .
Redigerad kommentar
foppa78
Rahm kändes väldigt osäker ut, så bra jobbat i laget att reda ut detta trots denna målvakt. Såhär får det inte fortsätta!!!
Inte så ofta man ser Bertilsson göra 2 mål i en och samma match...
maddog1970:
Ja tv-bilderna från den första månlandningen var ju inte de bästa.
Men de var ju fortfarande av bättre kvalitet än vad jag hade i den här matchen.
I alla fall fler rörliga bilder.
Penalties are all roughing, 5 on the board.
FBK #27 2+5+20
FBK #40 2+2
FHC #3 2+2
FHC #1 2
Det går Villt till feskekörka HC Fröken Wallin verkar upprörd Lingonveckan kanske? :-)
Jag tänkte att det skulle vara bättre att Brynäs fick pengarna än Aftonbladet.
Därför köpte jag matchen via Brynäs hemsida.
Jag upplevde i och för sig inte månlandningen 1969.
Men jag skulle gissa att det var rena HD sändningen jämfört med den här matchen.
Ni som gick i låg och mellanstadiet i början på 80-talet, och kommer ihåg
att man fick se på fenomenet "bildband" (en massa stillbilder).
Ni har en aning om hur jag fick se den här matchen.
Sundlöv för helvete skicka iväg Rahm NUUUUUUU vad är det för bra ni ser i honom?????

Att ordbajsaren inte vill se det alla andra ser kommer ju inte direkt som en skräll.
Tydligen ser alla spelare kanon ut på text tv, kanske är där man ska följa Bif ifrån...