Brynäs IF

727444 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs - Hv71

« · 1772075 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Hv71
Carlo: Förstå när Fälth, Mannberg och Enterfeldt är tillbaks.. WOW säger jag bara!!

Nu går vi för 4an.

Tippar 6-6 idag tamme fan haha
Kommentera

Inkazar:
1 säsong. Men förläng det GENAST.
Kommentera

Inkazar: 1 år som tidigare nämnt.
Kommentera

Nu var #90 i HV HELT REN framför kassen igen trots 2-3 Brynäsare 2-3 meter ifrån. Tänk om han fått passningen där då hade det smällt igen. Det går inte stå och sova sådär.
Kommentera

Dalrt: då är de dags att prata förlängning redan nu. Samma med Paille. Ge karln en lägenhet så han slipper bo på Grand för tusan
Kommentera

eljuliano: Vågar man hoppas på en upprepning av matchen mot FBK och 5-0 till Brynäs i 3:e perioden?
Kommentera

Pettisbif: Tror riktigt hårt på Fälth! Är så förväntansfull för varje match att han ska komma tillbaka efter allt snack. Hoppas förtusan han är tillbaka efter uppehållet. Tror han kommer bidra en hel del!
Kommentera

Dalrt: Såg samma sak. Livrädd varje gång pucken är i egen zon...
Kommentera

blackredberry: håller med dig om fälth.
Kommentera

Billig utvisning. Gillar inte sånt även om BIF gynnas. Domare skall inte leta utvisningar för hemmalaget, hatar sånt.
Kommentera

pjotr63: Exakt, Brynäs skulle gynnas så mycket om det var fairplay å inget "lika åt båda" sätt.
Kommentera

Jaaaa!!!! Men den ringer dom väl på?
Kommentera

SÅJA!
Kommentera

Jaaarå! Härlig studspuck!
Kommentera

Brynäsgubbe: Härligt!!!!
Kommentera

JAAAAAAAAAAA
Kommentera

Tredjekedjan glödhet ikväll!
Kommentera

Otroligt bra press i off zon efter att ha varit stressade i egen zon!
Kommentera

Så jäkla gött att se hur otroligt bra vår tredjelina är. Clark-Jensen-Lindblom fungerar så klockrent tillsammans! Underbart jobb boys!
Kommentera

Härligt att Clark får hänga några kassar nu också. Det var ett tag sen. Vill inte att han ska börja misströsta. :)
Kommentera

Helvete vad Clark och Paille leverarar! Vilka förvärv!
Kommentera

blackredberry: Jensen en ny favorit, glad att jag inte var en av dem som dissade honom innan säsongen
Kommentera

rafalski: ja fan! Här får man för att man bytt till Paille från Clark som kapten i cmore manager!
Kommentera

Där hade Johnson gjort mål om det inte var för den hakningen. Jävligt synd.
Kommentera

Älskar hur vi spelar när allt kuggar i...vi åker åker och åker skridsko!!
Kommentera

Gillar skarpt Carlssons bössa
Kommentera

Dalrt: Borde (nästan) dömas som frilägesutvisning. Men det är väl mkt begärt...
Kommentera

Gunderson är ju så jävla bra! Han förtjänar sån jävla utdelning!
Kommentera

Lunkan: Erkänner, trodde inte de skulle komma tillbaks i den här matchen. Men det finns helt klart offensiva kvaliteer i den här upplagan, målgörare. Det är bakåt jag känner oro - hela tiden...
Kommentera

eljuliano: samma här. De har jag gjort i snart ett år nu!

Bra period sista 10!!
Kommentera

Nu fattas bara ett mål från Gunderson så är jag nöjd;-)
Kommentera

Bra sekvens! Synd att vi inte kunde utnyttja det.
Kommentera

Zappaholic: Läcker vändning av Paille
Kommentera

Zaborsky är fan en liten mysgubbe ändå med sin honör-målgest. :D
Kommentera

SH: Ser bra ut det här
Kommentera

rafalski: Han är så jävla bra i alla situationer. Bästa värvandet, visst Clark & Paille, men Gunderson har Brynäs hjärta & gör allt så jävla bra varenda match trotts ingen utdelning. Borde hyllas!
Kommentera

mattiask: Han räddar och det är det jag menar. Förstår du?

Fy fan, sjukt underbart med ledning inför tredje. Som någon tidigare skrev, vilken jävla tredjelina vi har. Kom igen nu, boys! För Wille!!!!!
Kommentera

Det är konstigt dock hur lite rubriker Lindblom får. Det är helt ofattbart hur bra han är. Vinner 99,99% av sargduellerna och kommer ALLTID ut med pucken under kontroll eller petar ut den till en medspelare. Crosby är typ bäst i världen på det. Lindblom är snart där.

Tredjelinan är skolboksexempel på hur man bygger en kedja. Lindblom vinner varenda sargduell, Jensen slår drömpassen och Clark missar inte.
Kommentera

Alltså jag tycker dock HV spelar läskigt. Snabba i kontringarna, får många öppningar i slottet. De kommer antagligen göra fler mål i den här matchen.
Kommentera

ellis: Oro bakåt har jag känt sen min första match 1976. Tror det är ett naturligt tillstånd.
Kommentera

Dalrt: Håller med dig! Han är så grymt starkt! Också Brynäshjärta där också :D
Kommentera

Sicket katastrofläge det är för DIF nu. Det blir väl först mot Brynäs det vänder...?
Kommentera

Brynäsgubbe: Håller med jag kommer ha träningsvärk i morgon för man sitter på helspänn när HV är i våran zon!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
Kommentera

Vibbi: Man måste hylla Sindlöv också en sån här dag, vilken jävla Sportchef han är, kung med små medel. Sen en grymt bra målis på sin tid och en underbar känslomänniska, jag älskar honom
Kommentera

Lunkan: -76? Fast då behövdes väl ingen oro. Då var det inte många mål de släppte, med Wille mellan stolparna.
Kommentera

Carl Lejonkräk:
Och sen nitade han Jämtin också. Det ska han adlas för.
Kommentera

ellis: ja dom möter ju Frölunda innan. Lär ju inte vända där.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Att de håller är ju obegripligt. Vilken scenförvandling med det materialet.
Kommentera

Lindblom är Brynäs bästa spelare. Jävlar vad bra hela den kedjan är. Och vilket fynd i Jensen.
Kommentera

Carl Lejonkräk: jag var kritisk och less på Sundlöv innan han slutade det erkänner jag men jag tar på mig dumstruten och erkänner att han e fan duktig på att sätta ihop lag ..och vilka spelare han hittat genom åren bill Greg tvillingarna mfl mfl ...Hoppas khk spöar Frölunda ikväll
Kommentera

« · 1772075 · »