Brynäs IF

727443 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Djurgårdens IF

« · 105794 Till forumet

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
6-1 Simon Östlund (Mårs) Målvaktstavla.
Kommentera

Fredde G: Nu vill vi ha tvåsiffrigt...=) här är adressen till tuneringens hemsida om någon vill läsa, den är på engelska.

www.sunandicecup.ch/
Kommentera

Slut: 6-1 referat på hemsidan inom kort.
Kommentera

Hong Kong: Trevlig läsning. Speciellt poängligan, fem brynäsare i topp :)
Kommentera

Fredde G: Tack för rapporteringen!
Kommentera

Laget impar! Att slå ett mindre slitet Djurgården med 6-1 är starkt och inger förhoppningar. Ska villigt erkänna att den här klassen trodde jag inte Brynäs om. Hoppas nu bara man visar de här takterna också när serien startar.
Kommentera

Danielsson var tvungen att kliva av redan i den 1:a perioden!
Kommentera

Fredde G: Kanonrapportering!!!Nu är Fredagskvällen räddad!!!!
Kommentera

Ska bli intressant att läsa Wikegårds "Bortförklaringar" på DIF:s hemsida, han är ju en mästare på det, det var väl han som kallade Brynäs spel för 70-talshockey under Melins tid.
Kommentera

Fredde G: vad har hänt med hemsidan??
Kommentera

Bright: bara man inte får så många skador. har de sitt bästa lag under större delen av säsongen blir de livsfarliga. detta också mycket pga esko som e riktigt duktig
Kommentera

fritsqo: Nu bör den fungera (lite tekniskt missöde).
Kommentera

Fredde G: Det ända Rudan kommer att vinna i DIF tröjan är väl guldgrodan i fystest, förutom en given plats i tre kronor som automatiskt ingår.
Kommentera

fritsqo: Precis! Det är osannolikt med skador som ifjol, så vi har anledning att känna hopp. Man ska inte säga för mycket än men jag tror Esko o co kan få ut mycket av det här laget. Jag blev glad redan samma dag som Nokelainen blev klar för Brynäs. Han är precis det klubben behöver för en nytändning. Sen är det förstås på isen klassen till syvende och sist måste bevisas. Men det ser i alla fall ljust ut just nu.
Kommentera

« · 105794