arnio: Haha, jag blev också blockad. Gud vilka lättretade folk...de tålde inte höra sanningen; att Brynäs vann rättvist, att Sundström är ES största gnällapa och att målet var korrekt...
De anser också att matchen slutade oavgjort 1-1, och oavgjort efter straffar också med resultatet 1-2.
Hahaha...Nej, vänta, HAHAHAHAHA
Redigerad kommentar
bradberry:Skulle gärna se att man satte ihop Johansson Hansen Ollas igen. Den kedjan funkade riktigt bra i början.
Dackell Larsson Widing
Silvfverberg Järnkrok Granström
Wännström Nordqvist Lauritzen
bradberry:Man kan inte annat än att mysa när man ser denna laguppställning men hoppas bara att dom inte slår upp sina skador! Iofs tråkigt med Lindholm som jag tycker varit outstanding en slutspelsjoker kanske???
Börjar se lovande ut med alla spelare tillbaka till slutspelet. Nu gäller det bara att toppa formen med en vecka kvar. Vi börjar idag med att spöa hopplöst svåra Frölunda. Hur många mål gör Kahnberg?
Alla sittplatsbiljetter slutsålda. Och parkeringsbrist vid arenan? Att gävleborna skulle kunna tänka sej att åka buss är väl för mycket begärt?
Bissett_19: Brynäs har en deal om man vill se alla slutspelsmatcher (länken). De riktiga biljetterna brukar väl släppas när lottningen är klar, dvs. efter tisdag kväll nångång. Ochså hoppas jag att medlemmar har förtur som vanligt.
bradberry: Ser bra ut!
4:e är en riktig brunkarfemma, vilket passar bra eftersom varken Widing, Hansen eller Granström är bra när dom ska försöka vara kretiva.
Dags att ta bilen till Gävle och leta parkeringsplats.
munkas, jag antar att du är där som vanligt och stöttar ditt favvolag på plats?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bissett_19: 3 första kedjorna känns perfekta.
Har dock en känsla att Granström kommer bort lite i fjärde. Hade hellre sett Wänna i fjärde än Johansson men antar att Wänna fortfarande inte är helt fit.
Mot 3 poäng!
Bissett_19: Ja man är lite orolig för Honken, han missar väldigt många matcher på grund av sjukdom eller skador. Nu kanske han vilar som en ren säkerhetsåtgärd idag men jag tycker att det är märkligt. Fast kanske det är naturligt att Svedberg får en av de två sista matcherna trots allt. Väldigt skör verkar Honken vara i alla fall.
Nice med Dacke i förstalinan igen, där hör han givetvis hemma.
Redigerad kommentar
SPORT–Expressen kan avslöja att Djurgårdens stjärnmålvakt har tackat nej till att förlänga kontraktet med klubben.
Enligt uppgifter jagas han av flera klubbar i såväl KHL som Schweiz och elitserien och stjärnmålvakten vill se över sina alternativ."
Men, oj vilket jättescoop av Expressen.
Man kan minsann AVSLÖJA att ES bästa målvakt väntar med att ev förlänga med Djurgården, som riskerar att hamna i AS och och då det även finns intresse från KHL, Schweiz och förmodligen NHL.
Sicket jätteavslöjande, hade vi aaaaaaaldrig kunnat räkna ut själva...
Redigerad kommentar
Zappaholic:Vilka lama avslut av Larsson, Widing & nu Lauritzen.
Dåligt tränade handleder?
Av 2 mins PP så kladdar #16 & co bort 1.20 men menlösa kladdiga passningar.
Gör om gör rätt tack.
Efter den här omgången kan vi vara allt från 2:a till 5:a i tabellen, snacka om tight!
Kämpa!
Bänka Lauritzen, han är verkligen urusel!
Annars en bra period av Brynäs! KÄMPA!!!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Var det någon som noterade att det blev mål eller? Tyst som i kyrkan här!
JÄRNKROK!! Och Silfver fortsätter producera poäng.
Redigerad kommentar
MarcusElving:Först har vi en tränare som innans slutspelet gjort klart med annan klubb (NC) sedan har vi spelare som gör samma sak och kommer att köra One man show sessen ut som det verkar.
Gött mål fö, trampa på nu så hinner inte FHC med, det ända man önskar nu är att flera sticker in "näsan i skiten".
Redigerad kommentar
Seger och Brynäs blir sämst trea denna säsong.
Elias och Emil lirar i J-20 ikväll,kanske ett tecken på att någon eller ett par är tillbaka imorrn.
Redigerad kommentar