sylf: Jag inbillade mig att nån som har insyn i föreningen och som påstår sig veta hur allt ska skötas, också borde jobba aktivt inom föreningen istf att häcka härinne och låta sina kunskaper gå till spillo. Snacka om resursslöseri. Men det kanske låter korkat, vad vet jag...
Frågan är vilken sorts insyn du talar om?
Nåt säger mig att det handlar om nån som känner nån som känner nån inom föreningen som i sin tur påstår nåt som det inte går att få en second opinion på, sas.
Den sortens insyn ger jag inte mkt för.
Sen finns det säkert nån eller några härinne som verkligen har hygglig insyn i vissa saker och nåt säger mig att det isf inte handlar om gaphalsar som du, Gurra eller Lindström.
sylf: "Du hävdar ofta att de flesta, typ alla, inte har nån insyn i föreningen. Rena önsketänket från din sida, och det enda argument du har kvar. Du vet INGENTING om hurvida NÅN här, har insyn i klubben."
Men DU vet förstås att alla härinne har jätteinsyn i föreningen, eller hur?
Det konstiga är isf att ni sitter kvar på HS istf att jobba inom föreningen, när ni nu har sån insyn och borde veta exakt hur allt ska skötas.
Redigerad kommentar
Peja: "Det finns ingen anledning att nämna några namn men jag VET att det finns backar tillgängliga på marknaden och har så gjort ett bra tag. Då menar jag inte free agents utan backar som är missnöjda med situationen i sin nuvarande klubb."
Vad hindrar dig från att nämna några av dessa backar som du påstår varit tillgängliga under en längre tid och som Sundlöv av ngn outgrundlig anledning skulle ha varit totalt ovetande om?
Du påstår ju själv att Sundlöv och andra sportchefer får sig tillsända långa listor med tillgängliga spelare så fort nån sån dyker upp?
Jag får inte riktigt ihop din logik i det här fallet.
Och om vi nu skulle anta att det verkligen finns backar, hur vet du att Sundlöv inte redan varit där och sonderat terrängen?
Peja: " Brynäs hade kunna haft en bra back på plats 2 dagar efter Kokkos skada, att vänta till nyår var/är inte det idealiska för Brynäs."
Vilken back är det du talar om?
70 Rodrigues:
Skadad, ur form, sjuk, läser läxor?
GävleLasse:
Wännström spelade en minut mot Frölunda när laget var i ledning hela matchen och dryga två minuter igår.
Det behövs ingen fjärdelina...
Huss: Rätt intressant att man är så kort om spelare så att man inte ens får ihop till fyra kedjor.
Kalla hem Thegel från Sundsvall..
Cz sa ingenting om knätacklingen på kokko...
Ingenting om tacklingen mot huvudet på molin...
Nu kräver Cz huvuden på ett fat när Hansen blivit skadad efter en regelrätt tackling..
Favoritspelare?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jo, men då gäller det att ha en attraktiv produkt att sälja också. Skall själv åka upp mot LHC ikväll men frågan är hur många som sluter upp ifrån närområdet när chanserna till seger inte är så stora? Speciellt när vi återigen saknar en riktigt bra back.
Frågan Brynäs måste ställa sig är vad som skulle få folk att faktiskt lämna tv-soffan för bege sig till hockeytemplet? Hela tiden då med den begränsade budgeten i åtanke.
Något nytt? Någonting unikt? Något som väcker känslor och lojalitet?