Brynäs IF

727525 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15

« · 1660994 Till forumet

Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Säsongens viktigaste match på torsdag, det är endast 3 poäng som är godkänt. Vill se att vi fullständigt pulvriserar packet.

Tips: 7-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15

70 Rodrigues: De kommer nog vara revanschsugna!

😑

Kommentera

70 Rodrigues: blir som att ta godis från småbarn ! Torsk finns inte på kartan 5-1
Kommentera

Tips: Vinst 5-2 Scott, Slovak, Rödin, Sweatt x2

Krossa Luftslott IF!

Kommentera

Är redan nervös inför denna match. Detta måste ju vara den viktigaste matchen Brynäs spelar på många år och detta dessutom mot Leksand.
Jag hoppas och tror på seger och denna gång ska fan inte ens domarna kunna hjälpa Leksand till poäng
4-2 till Brynäs.
Kommentera

Qvarre: Fortsätter vi att spela detta spel så ska det nog mycket till om vi ska tappa poäng hemma på torsdag....Ops, jinxade jag nu....?
Kommentera

Vi vinner, det finns inga alternativ.
Kommentera

Gameday !
Förväntan i luften men även en oro för att man återigen skall misslyckas i en 6 p match /fylld arena.
Finns det någon statistik på hur det gått i " 6 p matcher" ?!
Känslan är att de ofta fallerar men det kanske är en obefogad oro....
Kommentera

Jaken: Blir en karta omeprazol idag då! HUA!
Kommentera

Redan nervös..vart tvungen o köra 40 mil till Karlstad idag (usch) Hoppas verkligen man hinner hem till kl 7...
Kommentera

Så jävla laddat och så besviken att man inte kan vara på plats. Det får bli soffa och en öl per period. Vinst är nästan ett måste här för livlinorna börjar ta slut!!!!!!

In Bulan we trust!

Kommentera

70 Rodrigues: Vid vinst idag samtidigt som Skansen torskar så har vi bara tre poäng upp till dem.
#Tittauppåt ;)
Kommentera

Powerfade: Djurgården ska inte ha en chans mot Frölunda i Scandinavium, eller?
Kommentera

70 Rodrigues: Sweatt lär avgöra ikväll.
Kommentera

70 Rodrigues: Jag tänkte, å munkas och Lindströms vägnar, agera dysterkvist och påminna alla om hur Brynäs brukar leverera på hemmaplan med fullsatta läktare. Det brukar gå åt he****e. Festen brukar komma av sig...

Det är allt jag har att säga om den saken!
Kommentera

Zappaholic: Risken är att vi gör en kanonmatch men blir fullständigt bortdömda och till på köpet får flertalet tunga skador på bärande spelare.
Kommentera

Zappaholic: Allvarligt talat, 10 matcher kvar varav sex hemmamatcher kvar bör leda oss om Leksand. Missar vi detta så är det grynt tungt men ikväll vet vi nog vartåt det lutar.
Kommentera

Zappaholic: I hear you😃
Kommentera

Zappaholic: Varför inte spela alla hemmamatcher lördag 18.30? Brynäs förlorar väldigt sällan då! Jag skulle vilja se en sån statistik! ;)
Kommentera

Sån väldig hausse både i media och bland fans kring denna match. Som om allt avgörs nu. Det är ju hela nio matcher kvar sen så mycket kommer ju fortsatt  kunna hända i  s a s båda riktningarna,  hur det än slutar ikväll.

Kommentera

Tyvärr talar det mesta för Leksand ikväll. De har inga förväntningar på sig, för Brynäs "gäller det" nu, alla räknar med 3 poäng. Leksand kommer ha mindre press på sig att vinna den här matchen och kommer därför kunna spela mer avslappnat. Brynäs och förväntningar går sällan ihop. Tror matchen slutar 1-3. Tyvärr.
Kommentera

Brynäsgubbe: Dysterkvist👍😊
Kommentera

Brynäsgubbe:Samtidigt så känner nog Leksand att de inte har råd att förlora denna match och jag tror inte att de känner  märkbart mindre press.
Kommentera

Zappaholic: Jag vet, det är inte kul. Men jag kan inte göra något åt magkänslan.
Kommentera

Ikväll är det alltså dax igen, en av alla matcher i den så kallade serielunken! ;-)

Nåja... Rätt spelare på rätt plats... tända, men inte övertända! Hur svårt kan det va? 4-2, det sista i tom bur!

Kommentera

Tror det är viktigt att andra än förstakedjan levererar idag. Wallace såg piggare ut senast tyckte jag. Sen blir pp och bp viktigt.
Tror på en stenhård match med mycket puck för oss
Kommentera

Brynäsgubbe: Aldrig !! Vi vinner lätt ikväll
Kommentera

krobbe: Glöm inte att det är lyxfällan vi möter , räknar inte med något pp bara BP.
Ser oftast ut så när lyxfällan spelar .
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: ja svårt att glömma senaste matchen. Har efteråt pratat med en del leksingar och till och med de tycker nästan det var pinsamt
Kommentera

SnowKing: mitt tips 5-1 och promenadseger...
Kommentera

Anton Lindholm, Skellefteå, som tacklade Brynäs forward Alexander Lindgren mot sargen i tisdags, har också fått sitt straff.
Han stängs av i fyra matcher, varav en match omvandlas till böter på 3000 kronor.

Saxat från SB
Kommentera

bifhjärta: Men va fan avstängd. Enligt wallson var ju dommarna dåliga å dömde en del mot SAIK utan anl. Måste blivit fel någonstans.
Kommentera

krobbe: den dommar prestationen mot fuskarna är djävligt svår att glömma.
Kommentera

70 Rodrigues: Det löser sig ju förstås om båda åker ur..
Kommentera

Alla uppmanas lysa med sin ficklampa på mobilen ikväll under introt. Allt för att skapa en mäktig stämning. Kul att publikansvarige mm försöker.
Kommentera

Brynäslegenden: Wow
Kommentera

bifhjärta:
Man kan ju tycka att i alla fall en de matcher han är avstängd borde vara mot Brynäs.
Kommentera

Brynäslegenden:Och när det inte är lyxfällan som är på besök så lyser man med sin frånvaro ;-)

Kommentera

Brynäslegenden:

Godkänt av KK?

Kommentera

tjugo8: Haha ah det är en bra fråga. Hoppas KK bjuder på ett snyggt tifo idag!
Kommentera

Brynäslegenden: Blir väl lite ballonger i Brynäs färger ;)
Kommentera

Det här kommer nog se skitcoolt ut.
Kommentera

Mikael Nord o Mikael Holm dömer!!
Kommentera

70 Rodrigues: Dom kommer försöka i alla fall!
Kommentera

Zappaholic: Arto Blomsten , Brynäshataren😠
Kommentera

Kan ni tänka er en final mellan Brynäs och Leksand? Vilken svensk hockey-sensation det hade varit. Man får lite rysningar.
Kommentera

70 Rodrigues: Haha ja fyfan för han...Djyyyyrgåååårn gäller där..dom ligger under förresten😄
Kommentera

Bra start.

Och där kom den.
Kommentera

« · 1660994