Gurra88:En seriös fråga nu:
Du som har lite känning runt laget, Vet du vad som Robin Rahm menade för ett tag sen efter en match. att kroppen svarade som han ville.
Vad var det som var fel? är det åtgärdat nu?
Tacksam om du visste/kunde svara. Allt som kan "avslöjas"om laget är kul att läsa.
Huge: Huge och Gurra. Lägg ner den här disskutonen nu snälla..
Ni har ältat samma skit nu i ett helt dygn!
Visst detta är ett forum, men om disskutionen, så ta det via bubbla, "alla" andra har släppt detta nu. Gör det samma.
Gott nytt!
Nyss sett "måndag hela veckan"....
Känner att det vore läge att återuppleva 2012 igen och igen och igen....
Men Gott Nytt År i alla fall! :-)
Gurra88: "Huge: www.hockeyligan.se. Ska det vara så svårt? Eller vill du helt enkelt inte veta sanningen så du kan fortsätta ditt svamlande"
Har som sagt kollat alla highlights på just Hockeyligan men kan tyvärr inte hitta den sanning du påstår dig ha sett där.
Du kan väl isf upplysa oss om vilket inslag på sajten som visar sanningen.
Annars får jag tacka för tipset om csports men jag har redan CMores värstingutbud, så jag kan se alla matcher om och när jag har lust.
Men nu gällde det som sagt dom bevis du påstår finns på Hockeyligans sajt, så jag väntar på ett bra svar.
Zappaholic: Gott Nytt År förresten allesammans. Och gurra, du är säkert en schysst och trevlig prick även om vi munhuggs! Gott Nytt på dig också...
Gurra88:
De gånger nån med "koll på läget" uttrycker sig på HS blir jag alldeles varm i hela kroppen......
Huge:
"Rent allmänt kanske det för övrigt ligger i sakens natur att en speluppläggare som Lauritzen slarvar emellanåt i ivern att vara konstruktiv, nåt som istället blir överkonstruktivitet och sen ger upphov till problem hemåt."
Nu yrar du i din iver att försvara de Lauritz två utvisningar.
1. Ja, det är svårt att vara konstruktiv utan puck i ett defensivt markeringsspel, man skall vara destruktiv vid de tillfällena, dock inte så man tar på sig utvisningar.
2. Jo, han utmärkte sig med att ta två utvisningar där han inte fullföljer med intensitet och då blir det den typen av utvisningar.
Hans offensiva spel är det inget fel på, men han har problem med tempot för tillfället och två likartade utvisningar visade på det. Jämför t.ex. med Widdes strålande byte i sista när han ensam mot 2-3 Luleå spelare gjorde att de inte fick ur pucken ur egen zon.
Lavander och Nordan blev också bänkade, kan tänka på mig på grund av deras brister gällande skridsko och tempo (alltså samma som Lauritzen hade) när Luleå tryckte på för reducering.
Gurra88: Tyvärr får jag erkänna att argumenten tagit slut. Det är svårt att komma med något nytt eftersom du gnäller om samma saker om och om och om igen. Som ett ostämt gammalt självspelande piano. Kom med något nytt själv vettja...kanske en ny profetia om laget som Sundlöv ställt på isen denna säsong. Kom igen nu, bjud på lite nya odödliga insiktsfulla citat...
För övrigt är detta en meningslös diskussion, men såna gillar ju du ;-)
Tror det är bättre att ignorera dig...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
sylf:"Men Lauritzen borde lånas ut till nåt AS lag!"
Men shit, nu lär du få o göra tills fan avlöser dig ;-)
Gurra88:
Riktigt roligt att vara Brynäsare för närvarande...
A-laget ser ut att få bättre och bättre ordning på spelet. De senaste 6 matcherna har man plockat 12 av 18 poäng trots två matcher där det borde blivit några poäng till (HV och FBK). Får man bara vara någorlunda skadefria tror jag att Persson, Styrman och någon/några av anfallarna kommer att bli bättre och bättre och därmed lyfta laget ytterligare.
förutom A-laget är det även riktigt kul att se de våra i J-VM, riktigt bra insatser av alla tre. Djoos visar att pappas gener finns i kroppen, Molin hur kylig som helst i pp-spelet och Lindholm visar också mycket positivt.
J18 vann cup i helgen mot de bästa lagen i Sverige, lovar gott för framtiden.
Gott nytt år till alla Brynäsare!
Redigerad kommentar
Gurra88: Vi är inte överens någonstans, däremot är många överens om att vi gjorde en bra insats igår och var riktigt riktigt bra under större delen av första...
Inte du dock, som ser något ingen annan noterat och måste böla om hur uddlösa och dåliga vi är. Tror inte många tar dig på allvar sen du yttrade det däringa om "det sämsta laget...".
hahaha...nej, vänta...HAHAHAHAHA.
Zappaholic:" Men när man är så in i helvete blind att man inte klarar av att ge laget beröm när de förtjänar det, ja då är det riktigt pinsamt. Tyvärr är gurra88 en sån snubbe..."
Som besserwisser Huge fast tvärtom ;-)
Zappaholic: Håller med dig om att backspelet är betydligt bättre nu än för några matcher sen, hoppas dom håller det uppe bara å gärna snäpper upp sig några hack till. Och om Lauritzens dumma utvisningar... Ja, en kan jag hålla med om är dum, men hakningen han tar framför Honken får han göra alla dar i veckan för mig annars hade det varit en farlig målchans, så på det viset kanske det påverkade slutresultatet! :)
Vidare skulle jag vilja ha en lösning i NHL-såpan! Wennerholm har nu börjat sia om hur det blir i hemma-VM OM NHL startar, då blire inga stjärnor i de olika landslagen. Kan säga som så att jag hoppas nu att NHL drar igång å att det blir lika jävla tomt på läktarna under VM som ifjol så Svensk ishockey bla bla bla får sig en riktig näsbränna för att dom larvat om det här förbudet mot lockoutare... Jag tycker det har varit löjeväckande från början till ett ev. slut om dom ska fortsätta envisas med den här bojkotten av våra största spelare. Skämmes!
Gurra88: Som jag skrivit tidigare så förbehåller jag mig rätten att klaga på domarna när jag vill. Jag kan dock tänka mig att sluta klaga om du börjar vara lite positivt inställd när Brynäs spelar. Vilket inte kommer ske då du är tveklöst den klart största gnällpiken i detta forum...
Det är ett jävla gnällande på dig. Till och med efter första perioden igår, när vi ledde med 2-0 och hade spelat matchtröjorna av Luleå de första tio eller tolv minuterna, då grinade du hur uddlösa vi var. Pinsamt, sa Bill...