Bissett19: Saxat från hemsiden inför matchen mot Luleå:
"- Vi är inne i en period just nu som inte är bra, och så blir det ibland. Matchen mot Södertälje var dålig men mot AIK tycker jag verkligen att vi försöker. Vi jobbar hela tiden med att ta oss ur den här perioden och det kommer vi att göra."
Verkar som att TJ läst mina analyser om läget härinne.
Tycker det är ohederligt att han inte anger källan när han citerat mig.... ;-)
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:Ger man förtroende till vissa spelare så måste det ju drabba andra spelare. Så det skule vara intressantare att hör motiveringen till den reducerade speltiden istället för motiveringen till de han vljer att nöta med. För det vet vi ju redan. Han är tokimpad efter att ha läst vad som står på deras ryggar.
Inom arbetsmarknaden fins det något som kallas prestationslön , kanske något som borde tillämpas i Brynäs med...
70 Rodrigues: jag slår till med 0-5
Nu ska jag åkta till jobbet...
Redigerad kommentar
Jag vet inte om detta har varit uppe men bloggaren på NSD mobbar Greiss och har också någon sorts "bästa hån om Greiss vinner tävling"
Väldigt moget..
Davey_22: Jag håller med! Det är väldigt låg nivå känns det som..
Man hoppas verkligen att Greiss gör en stormatch ikväll och täpper till truten på journalisterna.
Påminnelse:
Viktig information för matchtråden
Att bli förbannad på grund av händelser under matchen är en sak. Oavsett vad som händer så måste språket på inläggen rymmas under våra regler. Det innebär alltså att könsord, grova påhopp på ledare, spelare, domare eller andra skribenter EJ är tillåtna. Överträdelser kommer att rendera i först en varning och sedan ”utvisning” till dagen efter. Bryter en skribent mot reglerna återkommande gånger så kommer en längre avstängning att bli aktuell då "utvisningen" inte gett någon effekt.
Moderatorerna för Brynäsboken