Redigerad kommentar
Davey_22: Jo för granis var väldigt sugen på att ge igen efter att Tolle slet av han hjälmen.. Kanske.. Eller ne han var inte alls så sugen. Men han är ju hårdast i BIF ändå, sen att han inte är så hård om man jämför med övriga spelare i ES det spelar ju ingen roll.
Ja det där med sköldpadds style det vet ni mer om då ni måste se ert lag oftar än mig så den bedömningen litar jag på att ni kan.
spud: Är du typ 9 år eller ?
Tollefsen sliter av han hjälmen,domaren står emellan...vet inte precis om det kan kallas utmaning eller att Granström backar.
Den största fegisen såg vi ju i erat ett gäng..en undernärd ungrare som lägger sig i sköldpadds-style när han inser att Ekholm är kapabel att krossa honom.
spud: Varför skall han slåss emot en som Tollefsen som hjälpte Brynäs så bra igår?
Är Granström skadad eller nåt? Han som alltid gillar att kliva in med huvudet före stod som en lite skolpojke när Tollefsen slet av han hjälmen och ville slåss.
Eller var han rädd? hursomhelst såg det riktigt roligt ut när en spelare som vanligtvis söker de där lägena helt plötsligt blev en jättebaby. Men jag antar att hans "skada" har släppt när han får jaga lite enklare motstånd.
Bissett_19: Gillar Järnkroks svar, avd sparka på den som ligger.
"– Hari? Jag har ingen aning om vem det är faktiskt. Vad ska man säga, det är bara att låta honom hålla på, säger Järnkrok."
foppa78:
Undrar var våran truckförare är här på jobbet, jag har inte sett han än idag eller så kan det vara så att han undviker mig efter att han var kaxig igår?
Han är Modoit ska tilläggas:-)
Redigerad kommentar
Bissett_19: "Blev några matchstraff efter slutsignalen,hoppas inte blir några påföljder."
Hoppas verkligen Nicklas Danielsson får ett kännbart straff eftersom han hoppar ut från båset och ger sig in i fighten.
Huge: Tyst med dig Gubbe ut i bussen med dig!
Ditt lag spelar väll ikväll va?
Lunkan: Undrar var våran truckförare är här på jobbet, jag har inte sett han än idag eller så kan det vara så att han undviker mig efter att han var kaxig igår?
Han är Modoit ska tilläggas:-)
Satan i gatan så skön seger igår!
Bara jag som lägger märke till att Widing ruschar till spelargången efter Trollet tollefsen lämnar isen? Skulle ju tippa på att han vill dela några ord med normannen :)
Redigerad kommentar
Starkt att vinna när Modo får en start som de allt för många gånger fått
mot oss hemma. Vi har ju tidigare säsonger förlorat några hemmamatcher
mot Modo fastän vi vunnit skotten överlägset.
Var det tredje matchen den här säsongen när vi gjort fyra mål eller mer
i numerärt övrerläge? Det var väl till och med fem, i en av hemmamatcherna
mot Växjö? Sen är det väl en match mot Timrå, som vi också gjort fyra
mål i numerärt överläge.
Kul med en klart godkänd publiksiffra, i en match på en vardag.
Är det fortfarande en miljon kronor som går till seriesegraren?
Det vore något att ta hem det.
Skönt att när andra lag jagar nyförvärv (som kan bli något av chansningar)
så har vi redan några beprövade "nyförvärv" klara, i form av Dackell och
Lauritzen. Om truppen är skadefri in i slutspelet så blir det minnsann
hårt om platserna på anfallssidan.
Åtta poäng till och vi bör definitivt ha säkrat slutspelsplatsen.
Redigerad kommentar
Gurra88:För övrigt, vem fan är Janos Hari.. Såg mer ut som en hobbit från sagan om ringen..
Hahahahahaha ASGARV!!!
digitalbath: Modo är helt klart ett drömmotstånd i ett slutspel, om ni tar er dit förstås.
För övrigt, vem fan är Janos Hari.. Såg mer ut som en hobbit från sagan om ringen.. Först en smäll på Svedberg, sen en idiottackling mot Ekholm. Om någon får påföljder så är det givetvis Frodo..
Bissett_19: Fy satan vad gött med 3 poäng och fruktansvärt rättvist men vi behöver slipa på spelet i egen zon för Modos mål var under all kritik!
Och vad håller modoidioterna på med hade skämts om jag var modoit jävla fjollspelare men men Ungraren hade inte så mycket att sätta emot Ekholm:-)!
Ska det bli några påföljder på detta så ska det endast drabba Modo!!!
digitalbath:Ställer man en slips i mål så får man skylla sig själv.
Tollefsen var Bif 6é spelare idag, tackarrrrrrrrrrrr!!!
Bissett_19: Trodde man kunde tillrättavisa sina egna, han drar ju ett löjes skimmer över er som är av samma supporterskara!
men fine
grattis btw, rättvist
Peja: Ja du har rätt, Granström är dum i huvudet.
www.youtube.com/watch?v=9SJ9N5xTOIYOch dålig på att slåss, men han körde ju en stående sköldpadda med indraget huvud.. Spännande teknik.