Huge: När får vi reda på vems pappa som är starkast månntro?
Ja inte fan lär det vara du iaf SURGUBBE!!!
Huge:Men Huge... har du det lite jobbigt i livet i sådär största allmänhet? Du verkar störa dig på väldigt mycket som i slutändan bara är skitsaker.
Tänk att bli bjuden på en middag och så skulle du också blivit bjuden på den. Tror att jag ganska snabbt skulle börja fundera på om jag ändå inte tog med mig en 357 så jag kunde blåsa skallen av mig själv så jag slapp eländet:)
Trevlig helg!
spud: Alla såg ju vilket lag som är fegast och fyllt med mest gnällkärringar. Det är Modo...Du kan inte snacka bort sköldpaddan hur du är vrider och vänder.
Skumt dessutom att du bifogar ett klipp på en jämn fight mellan Kåberg och Granis, vet inte va det ska bevisa.
Ditt lag spelar väll ikväll va?"
"Gubbe" stavas med litet "g", om det inte är ett egennamn.
Dessutom stavas "väl" med ett "l" och inte två.
Och ja: kan mkt väl tänkas att jag tvingas köra andra 11-åringar i bussen nån kväll.
För övrigt verkar det fortfarande vara full rulle på "diskussionerna" härinne.
När får vi reda på vems pappa som är starkast månntro?
Horace76c: Dåliga förlorare? Frågan är om det finns sämre vinnare än er Brynäsare. Men det är klart, ni har ju inte varit guldkandidater på över ett decennium så det är enkelt att förstå varför ni beter er som ni gör. Men skitsamma, ni kommer att åka ut i kvartsfinalen ändå.
spud:Har jag uppfattat dig rätt? Granström är feg ful och dålig på att slåss, det norska trollet är stor, tuff, snygg och duktig på att slåss, den moraliska segern är alltså er.
Nu kan du väl krypa tillbaka ner i hålet du just tittade upp ur.
spud:Är det att kunna slåss som är måttstocken på om man är en bra hockeyspelare eller inte? I så fall så föärstår jag att ni befinner er där ni gör i tabellen.
Men som Rodrigues sa. Brynäs vann - NI FÖRLORADE
Jag hoppas verkligen att ni åker ur den här säsongen.
Peja: Ja du har rätt, Granström är dum i huvudet.
www.youtube.com/watch?v=9SJ9N5xTOIYOch dålig på att slåss, men han körde ju en stående sköldpadda med indraget huvud.. Spännande teknik.
Redigerad kommentar
Davey_22: Jo för granis var väldigt sugen på att ge igen efter att Tolle slet av han hjälmen.. Kanske.. Eller ne han var inte alls så sugen. Men han är ju hårdast i BIF ändå, sen att han inte är så hård om man jämför med övriga spelare i ES det spelar ju ingen roll.
Ja det där med sköldpadds style det vet ni mer om då ni måste se ert lag oftar än mig så den bedömningen litar jag på att ni kan.
spud: Är du typ 9 år eller ?
Tollefsen sliter av han hjälmen,domaren står emellan...vet inte precis om det kan kallas utmaning eller att Granström backar.
Den största fegisen såg vi ju i erat ett gäng..en undernärd ungrare som lägger sig i sköldpadds-style när han inser att Ekholm är kapabel att krossa honom.
spud: Varför skall han slåss emot en som Tollefsen som hjälpte Brynäs så bra igår?
Är Granström skadad eller nåt? Han som alltid gillar att kliva in med huvudet före stod som en lite skolpojke när Tollefsen slet av han hjälmen och ville slåss.
Eller var han rädd? hursomhelst såg det riktigt roligt ut när en spelare som vanligtvis söker de där lägena helt plötsligt blev en jättebaby. Men jag antar att hans "skada" har släppt när han får jaga lite enklare motstånd.
Bissett_19: Gillar Järnkroks svar, avd sparka på den som ligger.
"– Hari? Jag har ingen aning om vem det är faktiskt. Vad ska man säga, det är bara att låta honom hålla på, säger Järnkrok."
foppa78:
Undrar var våran truckförare är här på jobbet, jag har inte sett han än idag eller så kan det vara så att han undviker mig efter att han var kaxig igår?
Han är Modoit ska tilläggas:-)
Redigerad kommentar
Bissett_19: "Blev några matchstraff efter slutsignalen,hoppas inte blir några påföljder."
Hoppas verkligen Nicklas Danielsson får ett kännbart straff eftersom han hoppar ut från båset och ger sig in i fighten.
Huge: Tyst med dig Gubbe ut i bussen med dig!
Ditt lag spelar väll ikväll va?
Lunkan: Undrar var våran truckförare är här på jobbet, jag har inte sett han än idag eller så kan det vara så att han undviker mig efter att han var kaxig igår?
Han är Modoit ska tilläggas:-)
Satan i gatan så skön seger igår!
Bissett_19: "...i just det spelet." Stor humor! Om man kollar till spelet bara i mittcirkeln är nog Moodoo bäst i världen, typ.
Jag tycker Danielsson och nu Cedergren snarare påminner om den gamle gode, och numera döde, Kim Jong Il i Nordkorea. Han sa nåt på temat "om man räknar bort demokratin, välfärden och lyckan, så är Nordkorea bättre än väst."