Fan, Gnaget får in 5-3 i PP. JG såtter plocken fel på att långskott; en sil i nuvarande hockey.
Men nog fan ska vi greja detta. Förslag: vi krossar Gnaget så krossar ni MooDoo och därigenom fixar vi tillsammans till er målskillnad gentemot Gnaget?
Carl Lejonkräk: Kan vi få förstärkningar till vår gästbok - om ni får Vihko, gissar jag?
Grejen är den att vi har ingen gästbok. Vi har en monologblogg där någon konstig nisse sitter och skriver sig blodig...
DÄR SÄTTER ANTON HEDMAN 4-2 PÅ DANIEL LARSSON!
Bodensaren Daniel är lättknäckt i Luleå: han är fotfarande bitter för att han blev sidsteppad för en bättre David Rautio när de båda var junisar i Luleå Hockey, och blir lätt knäckt i Delfinen oberoende om han har spade i Djurgårn, HV eller Gnaget:-)
Zappaholic, sylf och Carl Lejonkräk:
Hm, styrman nej tack och Nordan skulle ju få närmare till tjejens frus familj, dvs Karl Fabricius. Hm...ja Nordqvist var riktigt bra han när slog igenom i Luleå - spelade tillsammans med Per Ledin och Justin Williams i en lina som faktiskt tillhörde Elitseriens absolut främsta under lockoutsäsongen med alla fina NHL-spelare. Fast sedan har han inte nått upp till den överjävliga nivån; sabbades av att vara hos Värsta Köplustan som sabbar allt de kan.
Fast jag kan tänka mig att tvärbyta Vihko mot Ironhook, redan i andra perioden:-)
Och nu gör ni 2-0 genom Elias Lindholm vars farsa var guldhjälte i Luleå 1996:-) SKITBRA!
Och tyvärr silar vi in 3-2 i Luleå. Men nu skärper vi oss!
Hemmavinster i Luleå och Gävle, nu kör vi!