Ska vi lägga fokus på kvällens match nu kanske? Gameday boys!
Sheena Punkrocker:
Boorken skäder inte orden ;)
mattias - 74: Han har ju rätt i mycket!!
Men nästa vecka, efter Uppdrag granskning, kan du byta ut Brynäs mot Leksand i den rubriken ;-)
Zappaholic:
Tro mig, det kommer inte fram nånting i Uppdrag Granskning som inte vi Leksingar vet. Josefsson får gräva hur djupt han vill ;)
mattias - 74: Lite ungefär som med Boorks krönika...vi vet ju allt det där redan. Krisen är ju ändå total...
Ska ändå bli intressant att kolla, även om man måste vara medveten om vinklingen. Vinklingen var ju hård igår, när de sände sitt program om "dopingskandalen".
Zappaholic:
Jag missade det men jag har hela tiden hävdat att nånting är skumt inom skidsporten sedan länge.
Jag kommer själv se programmet om Leksand såklart och jag skäms som en jävla hund över hur klubben är skött.
Ron: Jag håller med Boorken där men jag menade att rubriken var stark men att han inte direkt tog i i texten.
Sen introducerades länken här med orden "Boorken skäder inte orden ;)" vilket gjorde att jag väntade mig att Boork skulle gå hårdare fram i texten...
Redigerad kommentar
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Klart han ska. Han är vårt guldvapen!