Lindström: Mitt tips är att Timrå inte blir så jävla enkla att besegra i sista omgången.
Men vad vet jag...jag är ju bara en femtonårig jävla snorunge
Carl Lejonkräk: Yep. Jag tror att Gnaget - laget som förde in hockeyfrillan i Sverige - har läst så mycket beröm och stöd från de s k experterna, självutnämnda Fjollträskbaserade media, att de ägnar större delen av tiden att stå framför spegeln och beundra sig själva.
Knäcker vi Gnaget i kväll och ni plockar MooDoo ramlar nog nerverna ner i rören på Gnaget och ni kan spela den hockey ni kan, egentligen, nere på Hovet och definitivt kasta Gnaget ur slutspelet:-)
Zappaholic: jo, vi blev stillastående efter Gnagets två oväntade mål och i slutet av andra kunde det mycket väl ha blivit en kvittering. Men Luleå har i år varit bra för att skärpa till sig under pauser så nu jäklar knäcker vi Gnaget i tredje. Inser att det är mycket bättre - i knäckarhänseende - om vi slutar med 5-4 än om det blir 8-4 typ. Så...Rönkenhockey nu, låsa bort Gnaget:-)
rafalski:Det är en merit att vara gammal för det jobbet.
På tal om det.
Varför tittar inte påven ner när han duschar?
Han vill inte se ner på en arbetslös ;-)
foppa78: Tredje i matchen.
Inte något pp för oss än...
sylf: "Kom just på vem jag tror blir nästa påve. Han är inte inloggad, förmodligen på väg ner till Rom nu. John Paul Huge XXXV!!"
Bara att byta ut dumstruten mot påvemössan alltså
70 Rodrigues: Luleå har inte heller fått några PP. Bara aik.
Jag anar en konspiration...