Redigerad kommentar
Mittzon: "vem säger att Brynäs är ofelbara? Din "kritik" påminner om hur en AIKare ser på Brynäs."
Och dina inlägg är precis som en JA-sägare(Hugemini) som anser att Brynäs är ofelbara.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Slajsarn:
Är du inte så pass intresserad så du följer upp dina kommentarer så kan det kvitta för min del..... det är ju lättare att bara lägga ut nya inlägg.
brynäs08:
Fullgod ESmålis??? det kan väl alltid diskuteras.... ifrån dom förutsättningarna han jobbat med så är det väl skapligt så här långt.
Med full försäsongsträning och en försvarlina värd namnet kan det möjligtvis se annorlunda ut. Men du kanske inte har noterat att Brynäs som lag har underpresterat flera månader i vinter?
Slajsarn:
Så du är fortfarande kvar..... väntar fortfarande på svar från sist, men det passade väl inte in kanske.
70 Rodrigues:
Ja d är ju väldigt lätt att avgöra om pucken skall styras med klubban eller sparkas in..... men sånt är lättare att bedömma från TVsoffan om man inte bestämt sig redan i augusti tror jag.....
Tväst: Gör mig en tjänst.
Dra underläppen över huvudet och svälj HÅRT!
sylf:
Sidledsförflyttning vid snabba hårda pass och skott är ju alltid jättelätt för målisen.... men lättbedömt från läktarn o TVsoffan..... Öööh... Rahm???? d e han som ä så kass va???