Brynäs IF

727529 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs - LHC. SISTA OMGÅNGEN!

« · 1566746 · » Till forumet

Sv: Brynäs - LHC. SISTA OMGÅNGEN!
Zappaholic:Mångà av dom har med lätthet kunnat spela,är lång vila efter den här matchen,,du tror inte Linköping har skavanker i laget?dom har en borta!
Kommentera

Lindström: "vevar på våra junisar och våran C står 1 m ifrån och låter det fortgå."

Nån som har lust att berätta varför han har ett C på bröstet?
Har han gjort sig förtjänt av det eller e han bra kompis med TJ?
Kommentera

faceoff: du ställde en fråga, jag svarade. Fråga någon annan om du vill ha ett svar som passar dig bättre.
Kommentera

Sheena Punkrocker: Snygga pp:n, fyra minuter och ett skott på mål.
Kommentera

70 Rodrigues: jag förstår int vad du menar. Jag gilla Brynäs. Vilka du gillar är omöjligt att säga.
Kommentera

Slajsarn:

Jag ber om ursäkt för att jag stör gulligullstämningen bland gamnackarna när det går lite sämre för Brynäs......

MEN jag trodde att om Brynäs fattas halva laget så kanske tröskeln till när det vanliga spelarhånet inträffar skulle höjts något.... men icke....

Jag tror det passar Söderberg, Weinheindel & co. rätt bra att möta ett gäng oerfarna junisar..... lr vad tror du?

Kommentera

Mittzon: Jag förstår att du int förstår vad jag menar.
Kommentera

Tväst: Om inte vi var här och klagade, vem skulle då göra det?
Kommentera

faceoff:Om du inte vet va du skriver så kan jag tala om för dig att du avsluta med en fråga!
Kommentera

Sheena Punkrocker: Klart att han gjort sig förtjänt av ett C, han ger alltid allt och är en riktig lagspelare.
Kommentera

maddog1970:

Haha.... verkar som många vore kallade ;-)

Kommentera

Såja. Inte bråka mina herrar. Vi har konstaterat förr att vi tycker olika.

Alla har rätt, alla har fel. Diskutera hockeyn istället för vem som är efterbliven eller inte ;)

Kommentera

Carl Lejonkräk: Å, vad jag älskar dina ständiga "analyser"...suck.
Kommentera

faceoff: jo men du var ju inte nöjd med svaret. Ville du ha ett annat svar så får du fråga någon annan.

Jag skiter väl i hur LHC gör i sista matchen. Varför skulle jag bry mig om det. TJ väljer att vila spelare. Säkert hade du, som stabil chipscoach i soffan, kommit fram till ett bättre beslut.
Kommentera

Tväst: Så du menar att Lauritzen som vart petad inte ska jobba 120% för att ta en plats i laget igen? Eller våran C som tar sämre beslut än killarna som inte fått hår på pungen än är ok?
Tror du att Bif kommer att få leda med 4 mål i varje slutspels match bara för att???
Kommentera

Tväst:Absolut påverkar det. Har jag klagat på insatsen? Jag har haft synpunkter på Rahm som aldrig borde ha värvats.

Andra gången du skriver saker på sånt som inte skrivits.

Du kan väl skapa ett nick till så kan du diskutera med dig själv istället för att hitta på saker som jag skulle ha skrivit.

Kommentera

brynäs08: Utan att nämna några namn, men han som står för hemmalaget är kass ;-)
Kommentera

Carl Lejonkräk: Du växer för varje dag. Kan inte jag få hyra dig? Du kan bara sitta hemma hos mig framför brasan och sprida din optimism! ;)

Blir du aldrig arg?

Kommentera

70 Rodrigues: Sjuuuppp!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Sunken är nog lite som Mellberg, en krigare som kanske skulle göra större nytta utan bindeln...
Kommentera

70 Rodrigues: Ja det är tråkigt.  Förbannat tråkigt. Undrar hur statusen på Honken är?
Kommentera

SH: Hur tungt kan ett gult C vara att bära?
Kommentera

SH:Just nu så känns det som att han fick bindeln för att han var "gammal" i laget. Enterfelt känns som ett kaptensämne. Men det var ju inte tänkbart inför den här säsongen iom att han kom som ny.

Det vore intressant att få reda på hur valet gick till. Röstades han fram av spelarna eller blev han utsedd av ledarstaben?

Kommentera

faceoff: "Den som påstår att det här är nyttigt för junisar kan jag med säkerhet säga,den begriper inte ishockey!"

Är TJ meddelad?

Kommentera

SH: "Sunken är nog lite som Mellberg, en krigare som kanske skulle göra större nytta utan bindeln..."

Va? Mellberg var vår försvargeneral och anförare, han var enorm i det svenska landslaget och saknaden efter honom är stor.......

Kommentera

Huge: Tror det är därför han ser ut att vara lite obeslutsam ut den gode TJ. Han vet inte riktigt vilka av alla förslag här han ska köra efter.
Kommentera

Slajsarn:

"andra gången"???

Du har aldrig vart med i håndrevet vid missade passningar från Brynäsare?

.... i så fall skall jag be om dubbelt ursäkt...... föresten, den där kommentaren om underläppen o svälja var väldigt kul hörrödu, man skulle kunna tro du är kompis med Tony.

Kommentera

Tväst: *asg* Man skulle kunna tro att du var kompis med Huge :-)
Kommentera

Carl Lejonkräk: Jo och det var väl därför han fick bindeln också men jag har för mig att han sa ifrån sig det för han tyckte att det påverkade spelet negativt... en parallell med Sunken, perfekt som A men kanske inte som C...
Kommentera

Tväst:Varit med i håndrevet? Visst har jag varit det. Jag skriver vad jag tycker om spelare om de gören dålig insats.
Kommentera

Huge:Va är din åsikt?Jag har sagt min, den står jag för!

Redigerad kommentar

Kommentera

Slajsarn: Förmodligen har han stor respekt i laget och stod nog lite på tur sas...
Kommentera

Så, passa nu på och njut lite. Det här är den sista perioden i år. 0-0

Kommentera

Slajsarn: Inte då..
Är bara dumma dumma vi & alla scouter i Nhl + Khl som inte ser #16 storhet som experterna här inne gör.
Kommentera

SH:Förmodligen... Jag tror det stod melln Sunken och Hansen
Kommentera

Lindström:De ser inte ett skit utan tycker som laguttagningen ser ut.

Var det nån av dem som saknade honom i lördags?

Kommentera

Beeeeeeeeeeeeeeeerqvist
Kommentera

Adam Bergqvist! Kul för han!
Kommentera

Grattis Bergqvist!
Kommentera

70 Rodrigues: Grymt kul!!
Kommentera

Steenm:

Kolla nu då.... dom har lika kass målis som vi ;-)

Kommentera

Tväst: Nej. Det har de inte.
Kommentera

Tväst: Hade mycket gärna sett Engstrand i BIF nästa säs :)
Kommentera

verkar vara bra tryck i hallen! Man hör knappt vad kommentatorn säger.
Kommentera

Slajsarn: Det är väl ointressant vad vi härinne tycker egentligen. Du borde väl fråga TJ, GP och JL vad det är de ser som inte du ser.

Jag menar, det du ser från soffan bakom chipspåsen borde ju vara av större betydelse. Våra tre tränare som jobbar dagligen med laget har ju inte din analysförmåga...

Kommentera

brynäs08: Han har nog inte mikrofonen på?!
Kommentera

brynäs08: Eller hur :-)
Kommentera

Zappaholic:"Det är väl ointressant vad vi härinne tycker egentligen."

Inbillade mig att det var därför det fanns forum?

Att det däremot inte har nån betydelse vad vi tycker tror jag de flesta hajat, inte alla dock!

Kommentera

#37 idioten största filmaren i LHC?
Kommentera

« · 1566746 · »