Brynäs IF

727550 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs - LHC. SISTA OMGÅNGEN!

« · 1567105 · » Till forumet

Sv: Brynäs - LHC. SISTA OMGÅNGEN!
Slajsarn:
"Carl Lejonkräk:Och din IQ har inte ökat genom ditt byte av nick... Fortfarande samma inavlade Sandvikare som inte kunde stava till Aarnio."

Jag har aldrig bytt nick din gnällande, otrevliga, barnsliga, säkert fula gubbe som felaktigt kallar dig för brynässupporter.
Kommentera

Slajsarn: Apropå byte av nick och ev inavel: varför bytte du själv från Gävlelasse till Slajsarn?
Trodde du att det skulle höja din ev IQ genom att byta både nick och vistelseort?
Byte av ort kan jag förstå, du passar liksom lite mer hemma i gnällbältet....
Kommentera

Huge: det är väl fritt att byta namn. Bara oerhört löjligt att inte stå för det. Som arnio.
Kommentera

Huge: av den enkla anledningen att jag flyttade från Gävle. Det borde till och med en skinntorr gammal gubbe som du ha kunnat räkna ut.
Kommentera

Gurra88: Ännu löjligare är det att sprida lögner om att någon bytt nick även öm det är upp till var och en att ha de nick de vill. Detta är ju ett 100% anonymt forum. Det löjliga är spridandet av lögner som du och ordbajsarn Slajsarn håller på med.
Kommentera

Carl Lejonkräk: du är lika anonym med namnet arnio.. Du blir inte mindre korkad för att du byter nick.. Om man ska lura folk så kanske man ska byta sitt sätt att skriva. Testa det nästa gång
Kommentera

Gurra88: Du vet inte vad du talar om, inte ett ord är korrekt i det du säger. Lägg ned din lögner.
Kommentera

Gurra88:
Är verkligen den här nickfrågan så viktig att du måste slösa så mycket energi på den? (bara undrar)

Redigerad kommentar

Kommentera

Gurra88: Väldigt många ÖVERTRAMP från din sida idag.....GROVA
Kommentera

Horace76c: ja. Är den så jobbig för dig att du måste ifrågasätta den? Nu var det dessutom inte jag som tog upp ämnet
Kommentera

Carl Lejonkräk: ta emot tipset istället. Det är ingen som tror att du är nån annan än arnio eftersom du beter dig precis som vanligt.
Kommentera

Gurra88: Ta emot tips från dig? MR Sämsta laget Sundlöv ställt på isen. Nej tack.

Far och flyg dyngspridare och ta med dig Bajsarn.

Kommentera

Gurra88: "Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp! Forummördare klapp. klapp, klapp!"
Kommentera

Carl Lejonkräk: Vad vet du om det där, du fanns ju inte här då?
Som sagt, nästa gång får du testa med en annan stil så kanske någon går på det
Kommentera

Carl Lejonkräk: hade du erkänt så hade det inte varit en diskussion. Nu när alla dessutom vet. Så frågan är vem som är forummördare
Kommentera

Gurra88: Jag har läst ett och annat av den eminenta skribenter Huges inlägg. I hans inlägg så dyker det berömda citatet upp i alla fall någon gång per dag. Från och med nu så kommer jag att köra med gangnam style:

Kommentera

Carl Lejonkräk: varför inte göra som med arniokontot? Avsluta ditt nuvarande med skillnaden att du är borta längre än en dag som senast
Kommentera

Gurra88: Sluta spamma forumet nu
Kommentera

Grabbar sluta bråka nu!

Fyfan sista dagen i GBG idag detta betyder att jag kan se samtliga matcher hemma i tv soffan (ev en live) VILKEN GLÄDJE!!!

Kommentera

Slajsarn: Undrade bara varför du tog upp ett ev byte av nick och att det isf skulle ha nåt samband med att ens IQ skulle ändras.
Du är ju själv fortfarande en inavlad gnällspik från E-tuna, som flyttat från Gävle och dessutom saknar läsförståelse.
Och inte fan verkar din IQ ha höjts heller, såvitt en skinntorr gammal gubbe kan se....
Kommentera

arnio: Har du inte fått din medicin idag?

Redigerad kommentar

Kommentera

Gurra88: Erkänt? Det låter på dig som Lejonkräk begått ett brott...

Kommentera

Gurra88:
ok, viktig fråga för dig. Nä, inte så viktig fråga för mig, bara lite trött på att läsa om det hela tiden. Sorry, såg inte att det inte var du som tog upp det
Kommentera

Huge:

Huge Slajsarn Leijonkräk Gurra m.fl Dags att  gräva ner stridyxan nu och snacka hockey, ni är ju faktiskt i slutspel.

Det är faktiskt andra skribenter som gillar att läsa här inne men sluta mät kukar , det kan ni göra i duschen ;)

Kommentera

mattias - 74: Det handlar för min del om att de måste upphöra att sprida lögner om mig. Hur långa stångar Gurra och Slajsarn har intresserar mig inte.
Kommentera

Carl Lejonkräk:

Skönt att du inte citerade citatet! ;)
Kommentera

Gör Sven Savage och micke till moderatorer i Brynäsboken. Jag är säker på att de tillsammans skulle städa upp här rejält ;)
Kommentera

Ron: Eller hur? Citerade citat är bland det värsta som finns.
Kommentera

Äntligen har vi allt i egna händer!!
Kommentera

Huge: Så nu står stora starka Huge upp för sin lilla bitch lejonkräk. Det är nästan lite gulligt.
Fel igen. Jag är inte ftån Eskilstuna men du är varmt välkommen hit. Någon returresa behöver du inte boka.
Kommentera

Slajsarn: Herregud Slajsarn, är du vuxen eller är du ett litet barn? Skärpning för fan!
Kommentera

Lesky:hehe, micke skulle då direkt stänga av Sven. Så voro de bara en.
Kommentera

Slajsarn: Du menar att devisen "Se Eskilstuna sedan dö" stämmer ganska så bra här?

Så kändes det verkligen när jag åkte igenom Eskilstuna en gång med bil. Lite kvävande känsla...precis samma känsla jag känner när jag läser dina inlägg härinne. Som ett stryptag av kverulans ;-)

Kommentera

Slajsarn: Ska ni flytta ihop?
Kommentera

Det är roligt att se hur SAIK tror att dem valde Brynäs, när det egentligen var Sundlöv som planterade tanken i deras huvuden. Snacka om att locka barn med godis genom att spela medvetet uselt och därigenom invagga SAIK i en falsk trygghet. Har någon sportchef någonsin varit en större strateg än vår älskade sportchef?
Kommentera

maddog1970: och vad har Sundlöv med vår eventuella taktik i matchen mot Skellefteå att göra?
Kommentera

Gurra88: Vad hade Churchill egentligen att göra med slaget om England? Han är den store ledaren som kläcker de bästa strategierna. Leve han!
Kommentera

Jag köpte en original matchtröja för 3800 kr av Brynässhopen i november, och den har fortfarande inte kommit till mig. Vad i helvete är det som pågår? Skickar de med snigelpost från Canada eller?
Kommentera

Lesky: Jag tror att det är tänkt att du ska ta med dig tröjan när du lämnar shopen.
Kommentera

maddog1970: Haha. Det var det dummaste jag hört. Tommy, Janne och Gunnar har fullmakt
Kommentera

Lesky: Ring till shoppen och kolla vettja!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Var tvungen att kolla en grej. Du har alltså skrivit 1056 stycken inlägg sedan du avreggade dig som arnio och skapade kräk-nicket. Det skedde den 11 januari 2013. 1056 inlägg på mindre än två månader alltså. Dags att ringa Guinness kanske?

1056 inlägg på 54 dagar blir knappt 20 inlägg - per dag. Skulle vara intressant att grotta ner sig ännu mer i ämnet och se hur många procent av dessa som innehåller någon som helst relevans :)

1056 stycken alltså. Och du klagar på folk som "spammar forumet"... :)

Kommentera

Steenm: Svar: Inget!!
Kommentera

Steenm: Jag har aldrig haft ett annat nick än det jag har nu och 857 inlägg av de 1056 inläggen jag någonsin skrivit har handlat om att förklara just detta. Vad är det som gör att DU tror på Gurras jävla skit om att jag har haft nicket Arnio? Man börjar ju undra vad fan som står på!
Kommentera

Steenm: Tragiskt men sant faktiskt att jag är utsatt för en sjuk förföljelse av framförallt Gurra och Slajsarn, helt rubbat att det får fortgå.
Kommentera

Ni får tro vad ni vill men jag kommer att skriva på här på forumet och de som kastar lögner mot mig eller annan skit kommer att få repliker tillbaks ända tills fan världe går under. Eller så kan vi hålla oss till hockey, ni bestämmer.

Kommentera

Carl Lejonkräk: Som sagt ditt sätt att skriva är identiskt med arnio. Du skapar kontot dagen efter att arnio avslutar sitt. 1+ 1=2.. Det var ett bra försök arnio:)
Kommentera

Gurra88:" Som sagt ditt sätt att skriva är identiskt med arnio. Du skapar kontot dagen efter att arnio avslutar sitt. 1+ 1=2.. Det var ett bra försök arnio:)"

Du har så jävla fel och du ska sluta skriva den där dyngan. Har du svårt att fatta? Din onda jävel

Kommentera

Tja gubbar har ni fint väder idag?

Kommentera

Oj! Här var det inbördeskrig i vanlig ordning! Är det bara jag som har ett arbete? ;)
Kommentera

« · 1567105 · »