Redigerad kommentar
Gurra88: Ta emot tips från dig? MR Sämsta laget Sundlöv ställt på isen. Nej tack.
Far och flyg dyngspridare och ta med dig Bajsarn.
Gurra88: Jag har läst ett och annat av den eminenta skribenter Huges inlägg. I hans inlägg så dyker det berömda citatet upp i alla fall någon gång per dag. Från och med nu så kommer jag att köra med gangnam style:
Grabbar sluta bråka nu!
Fyfan sista dagen i GBG idag detta betyder att jag kan se samtliga matcher hemma i tv soffan (ev en live) VILKEN GLÄDJE!!!
Redigerad kommentar
Gurra88: Erkänt? Det låter på dig som Lejonkräk begått ett brott...
Huge:
Huge Slajsarn Leijonkräk Gurra m.fl Dags att gräva ner stridyxan nu och snacka hockey, ni är ju faktiskt i slutspel.
Det är faktiskt andra skribenter som gillar att läsa här inne men sluta mät kukar , det kan ni göra i duschen ;)
Slajsarn: Du menar att devisen "Se Eskilstuna sedan dö" stämmer ganska så bra här?
Så kändes det verkligen när jag åkte igenom Eskilstuna en gång med bil. Lite kvävande känsla...precis samma känsla jag känner när jag läser dina inlägg härinne. Som ett stryptag av kverulans ;-)
Carl Lejonkräk: Var tvungen att kolla en grej. Du har alltså skrivit 1056 stycken inlägg sedan du avreggade dig som arnio och skapade kräk-nicket. Det skedde den 11 januari 2013. 1056 inlägg på mindre än två månader alltså. Dags att ringa Guinness kanske?
1056 inlägg på 54 dagar blir knappt 20 inlägg - per dag. Skulle vara intressant att grotta ner sig ännu mer i ämnet och se hur många procent av dessa som innehåller någon som helst relevans :)
1056 stycken alltså. Och du klagar på folk som "spammar forumet"... :)
Ni får tro vad ni vill men jag kommer att skriva på här på forumet och de som kastar lögner mot mig eller annan skit kommer att få repliker tillbaks ända tills fan världe går under. Eller så kan vi hålla oss till hockey, ni bestämmer.
Gurra88:" Som sagt ditt sätt att skriva är identiskt med arnio. Du skapar kontot dagen efter att arnio avslutar sitt. 1+ 1=2.. Det var ett bra försök arnio:)"
Du har så jävla fel och du ska sluta skriva den där dyngan. Har du svårt att fatta? Din onda jävel