Ganska "fantastiskt". Expressen har, vad jag kan se, ännu inte en rad skriven om Hovet-matchen...
Vuollerim: Själv fick jag in den magiska trippeln. D v s När alla mina lag vinner på samma dag. Gefle,Rangers FC och det viktigaste..Brynäs.
Peja: Det håller jag med om, att han har varit bättre. Tycker dock han kan få vara junior något år till, med tanke på den bredd vi har. Han är trots allt fruktansvärt ung. Behöver inte rusa fram någonting. Men tycker han kan fortsätta få hoppa in sporadiskt någon match då och då. Så är det för de flesta juniorer som kommer upp första året. Sällan är man redo för 55 SHL-matcher direkt.
Tycker Westerholmarna förtjänar att fortsätta spela in sig. Likaså Olden när han är tillbaka. Men nu ser det ut som Ollas blir först, kanske redan till nästa match. Då ser jag gärna följande linor:
D Brodin - S Enterfeldt - B Sweatt
J Blomqvist - G Scott - A Rödin
J Ollas - J Nordquist - A Brodecki
P Westerholm - P Westerholm - A Lindgren
tjugo8: :)
Artikel om vårt PP... Vi som tyckt det varit dåligt tills igår.
Brynäsgubbe: Vi har gjort 4 av 6 PP-mål på de fyra senaste perioderna. Så ja, det var sämre innan.
Har läst att modoiter antytt att brynässpelarna filmat i samband med pååkningar, tacklingar i ryggen och bentacklingar. Påminner om när våldäktsmän brukar förklara att "hon får ju skylla sej själv".
Redigerad kommentar