Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
« Föregående · 1646999 Till forumet
Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Powerfade: Inne på ditt spår oxå.
Frågan är om dom mäktar med att få iväg tvåsiffrigt med skott dom första 40 minutrarna..
Däng 3-1
Frågan är om dom mäktar med att få iväg tvåsiffrigt med skott dom första 40 minutrarna..
Däng 3-1
+ 2
70 Rodrigues:Jag tror att TJ kommer att lägga upp en betongdefensiv imorgon, i ren desperation. På bekostnad av offensiven. Stryk 2-0
+ 1
Fick in mitt 4-2 tips senast o tror tyvärr att jag kommer att få in mitt 5-3 tips imorgon.
Carl Lejonkräk: Brynäs vinna borta mot ett disciplinerat DIF som dessutom har ett spelsystem, trots svag trupp.
Jag tror du druckit för många Chang ;-)
Jag tror du druckit för många Chang ;-)
+ 1
tjugo8: TJ är nog borta om 900 år och kanske Östblom är tillbaka.
Angående matchen så vann vi ju en bortamatch mot DIF i höstas så vi upprepar nog den bedriften; 1-4
Angående matchen så vann vi ju en bortamatch mot DIF i höstas så vi upprepar nog den bedriften; 1-4
Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Lite kul m Brynäs åter i Globen
Tror senaste var 2008 då Sperrle slängde in några puckar o vi torskade m 3-1 inför 12000
Men sen var det ju den där matchen när vaktmästaren borrade hål i kylaggregatet...
Över 10.000 biljetter sålda iaf
Jajjen:
Brynäs Stockholm ordnar min biljett, de är det ordning o reda på!
RUBRIKEN KAN EJ REDIGERAS, UNDRAR HUR FÖRSVARSSPELET SER UT OM 900 ÅR...?
Redigerad kommentar
+ 2
« Föregående · 1646999
Powerfade: Kärnan i lagets problematik. Om defensiven nån match emellanåt faller väl ut ja då är anfallet uddlöst. Fungerar offensiven och mål görs i mängd - då läcker försvaret. Sällan bra bakåt och framåt samtidigt i en match. Desto oftare svagt uppträdande både framåt och bakåt...