1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 755177 inlägg · 7967 ämnen

Final

Sv: Final
{7800}: Nu ska man överleva HV's tredjeperioder också. Vi brukade vara starka där, men HV har varit helt sjuka och överglänst oss också där.

Nu finns det ingen som alls anledning att bevaka ledningen. Full fart framåt och chocka HV. Och absolut inte spela Pudas och Zanetti ihop. Dom har positioneringsproblem ihop.

Zappaholic: pen^s förstoring

Zappaholic: Aa, hans ballar av stål var inte så jävla starka.

Peja: har kollat på situationen igen och Sandbergs riktning var inte mot målvakten och han hade ingen chans att väja när han blev tryckt in mot Felix så där håller jag inte med dig. Kolla gärna situationen själv så kan nog du också se det. Fick rätt i min känsla att Bif skulle göra 1-0.

{7800}: Sa de att Thörnberg opererats?

KulaShaker: Får se nu när de får en sportchef som varit med förr om de kanske kan sätta ihop ett lag...

Nu ska man överleva HV's tredjeperioder också. Vi brukade vara starka där, men HV har varit helt sjuka och överglänst oss också där..

pjåtor: Apropå hjärtstartare, kan man använda den för att få lite kickar och adrenalinutsöndring när man blir uttråkad av att se Modo försöka praktisera hockey?

pjåtor: Fan HV s klubbmärke är bra snyggt, ett sånt skulle man ha....

.. på pappret bredvid toalett

bifhjärta: för hundrade gången gillt, vinn tredje perioden nu för i HELVETE

bifhjärta: Vi har väl sumpat ledningen i alla matcher? Jag räknar med det idag igen.

Rumpelstiltskin: Ja, den ångesten man kommer ha sista 20 nu skojar man inte bort..

Horace76c: kanske inte över två perioder. Men andra perioden var Brynäs det bättre laget.

{7800}: vågar man se 3e perren? Måste kolla hjärtstartaren så den funkar

{7800}: Men nu kommer tredjeperioden och där är HV totalt överlägsna, det visar expertisens analyser.

{5915}:
"Rättvis ledning"?!
Ja, man kan ju välja att se det så :)

Nu kommer ångesten. Fyfan. Snälla Brynäs håll ut i tredjeperioden nu. Jag byter ut min sambo mot en vinst.

Brynäsgubbe: Brynäs klart bättre nu. Rättvis ledning. Mest chockad över att domarna hittade en HV-utvisning.

Bra med paus så att Brynäs kan sluta spela en stund utan att det blir baklängesmål.

munkas: Ja vi får väl se. Hittills har det gått helt som jag trodde.
Tycker som sagt Hv är riktigt krampaktigt

SKJUT SOM SAGT HÄRLIGT!

Brynäsgubbe: men Fälth sköt! Oj vad psykologiskt rätt för Brynäs

Brynäsgubbe: JJJJJAAAAA❤️❤️❤️❤️

{7800}: JAAAAAAAAAAA!!

FÄÄÄÄÄÄÄÄLTH!!!! VILKEN MACKA AV PAILLEEEEEEEEEE

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Men fuck SKJUT Lindblom!

Zaborsky tillsagd av linjeman igen. Han har nog legat med linjemannens fru.

Känns som att de överanalyserar Clark där. Såg ut som att han inte nådde pucken tillräckligt på tippen av klubban så han tappade bak den.

{7800}: Smäll in puckhelvetet nu.

Aset HeadhuntPersson får nacksvinga omkull framför mål.

WTF PP

Smäll dit en nu då!

Vilkne jävla flyg Söderström har. Herregud vad nräa.

En JÄVLA klubbknopp ifrån...

Gunderson gjorde en Zanetti.. Inte bra..

Peja: "Firar onödigt mkt framför motståndarbåset" Säger regeln. Vet inte åker förbi och skriker woooho en gång. Man ska komma ihåg att han har naturlig väg förbi det båset på väg till sitt eget efter målet. Känns ändå Som en fjantig utv att ta när man släpper så mkt annat o höjer nivån i övrigt. Jeje w/e är historia nu.

Bratwursten : Pilut skriker i riktning mot Brynäs bås. Tycker det är matchstraff.

Peja: Spelar in matchen nu så jag ska granska situationen senare. HV ser lite segare ut i benen nu, det blir nog BIF som tar ledningen snart.

Går i slowmotion när vi har pucken och i 300 när hv kommer . Ser trötta och oengerade ut långa stunder men det är väl hv som är för bra just idag eller !?

{5915}: Sandström bra !!

Mösspojken: Skön hakning av HV-spelaren. Tydligen ok att göra.

{7800}: Du låter förvånad?

Fick Lindblom en klubba i fejset som de missade?

Tror ni HV kommer höra nåt ojuste i den här matchen? Dom är fan felfria, perfekta.

Bara jag som tycker att Jensen ser bättre ut idag?

{5915}: jag säger det igen, förläng med Zab

Fyfan vad Zaborsky är bra

Horace76c: redan i första

dAVydov:
Zanetti petad??!!

Herregud vilken hakning på Alcén framför Hvs mål.

« · 1824322 · »