70 Rodrigues:
Haha... försvarsadvokat.... jojo. Då e d väl så att du är bättre åklagare än jag är försvarare.
Om jag får din mailadress så kan jag skicka en blink varje gång nåt dylikt missas igen..... tror t.o.m. Silfver har gjort liknande missar.... men det vet nog du bättre ;-)
70 Rodrigues:
Han får pucken väldigt snabbt..... ett par decimeter framför målvakten.... han kan skjuta direkt eller försöka med en dragning.
Den som inte ser svårigheten i den situationen har antagligen aldrig spelat så mycket bollspel annat än hemma på bakgården.
Har han tur ramlar pucken in i nåt litet mellanrum.... annars är målisen i vägen..... ganska enkelt..... om man inte bestämt sig i förväg.
70 Rodrigues:
"Hur Nordan kunde missa igår är helt jävla otroligt"
Javisst är det oootroligt konstigt..... du har aldrig sett straffavgöranden som blir rena maratonduellen för att målisarna tar rubbet??
.... men, hur var de nu.... du tillhör kanske inte Nordans största fans?
70 Rodrigues: Johansson och Wännström är kanske de hetaste kandidaterna till att sno Lauritzens plats men att TJ har gjort fel påstår jag inte. Jag ser bara att vi blev nollade och inte hade mycket att komma med i kvart ett och Lauritzen kan vara en faktor om vi behöver mer offensiv. Jag tror att han kommer att få chansen längre fram i serien om vi inte vinner match två i alla fall.
Trisst som fan med Granis för han vill jag verkligen se i slutspelet.....
Carl Lejonkräk:"Granströms bör ju vara spelklar snart och Lautitzen kan bli en injektion. Kandidater till att ta Lauritzens plats på bänken finns det gott om."
Granström blir inte av med sin huvudvärk, så det tar nog ett tag innan han är tillbaka :-( Vilka är kandidaterna till att ta Lauritzens plats på bänken, tycker du att TJ gör fel som bänkar Lauritzen?
70 Rodrigues:
Undrar vad Adolf tycker om Sören dömer match 2? Väntar med spänning på fortsättningen ;^^
70 Rodrigues: Fast öppna sig för SAIK är livsfarligt, klart att de måste chansa nu men då kan det lika väl bli riktigt stora siffror i baken.
Säsongens sista match på måndag, skall bli jäkligt kul att vara på plats ändå! Nästa säsong, då jäklar !!
Redigerad kommentar
Zzz: Jag håller med dig om att Brynäs som lag gjorde en fantastisk kämparinstas i två perioder.
Men, faktum kvarstår. 42-14 i skott, 5-0 till skellefteå. Jag anser att norrlands AIK är otroligt mycket bättre på alla nivåer. Det är bara att lyfta på hatten. De är fan så mycket bättre än oss.
Allt annat än 4-0 i matcher vore märkligt.
Redigerad kommentar