Brynäs IF

727412 inlägg · 7961 ämnen

Jaha inge lösning på lockouten...

« · 471583 Till forumet

Sv: Jaha inge lösning på lockouten...
sylf,Bisset19: Stackare...

Och inte verkar de vilja stänga serien, men ni får väl trösta er med Rob Blake!
Kommentera

Bissett19:

Visst är det härligt att skylla på lockouten istället för på Brynäs som du egentligen är less på. Hade Brynäs också värvat á la Mora så hade du förmodligen sagt "Skicka hit alla NHL-spelare, NU!".
Kommentera

Bissett19: Vem fan är inte trött på grabbarna med världens största dubbelmoral.Strejkar för att behålla löner på 10 tals miljoner dollar,åker runt i Europa och spelar för kaffepengar och snor dessutom plats från våra juniorer.Bort med skiten,NU!
Kommentera

65selander: Jag är så pissed off på NHL-lockouten,jag vill ha tebax våran gamla serie,efter jul kommer det att välla in spelare i lagen och vi i Brynäs kommer bara att stå o titta med mössan i handen.Det här kommer sluta med katastrof för svensk hockey,den här strejken kommer ju att hålla i sej i minst ett år enligt alla bedömmare,hur fasen blir då inte nästa säsong??

SKICKA HEM ALLA NHL-SPELARE,NUUUUUUUUUUUU!!!!
Kommentera

65selander: jo det får vi absolut hoppas på
Kommentera

Ahlbom: Det vet vi ju inte ännu men vi måste iaf hänga med i karusellen nu för att kunna behålla våran slutspelsplats.

Skall bli intressant och se om man kan fiska upp några mer sannolika rykten ang nya värvningar.
Kommentera

AD: ganska uppenbart gråta eftersom brynäs knappast gynnas av lockouten
Kommentera

Fy faan vilka inkompetenta barnungar som sitter i sandlådan å bråkar. Det verkar bygga på stolthet alltsammans nu tycker jag det verkar. Om nu Bettman vill ha lönetak men NHLPA istället föreslår Robin Hood-Skatt måste man väl försöka mötas på halva vägen. Nu väljer man istället att åter igen inte ens diskutera saken. Ett förslag till båda parter: BYT LAGUPPSTÄLLNING! Det känns nämligen som det ligger personligt groll och dum stolthet bakom dessa så kallade förhandlingar!
Kommentera

AD: Verkar som om Mora sett om sitt hus!

M.Satan och P.Kubina på ingång!!

Hoppas Sundlöv kan "toppa" det!
Kommentera

AD: Fnittra lite tjejigt.
Kommentera

Jaha inge lösning på lockouten...
................. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Kommentera

« · 471583