Brynäs IF

727444 inlägg · 7961 ämnen

Kritiken mot tränarna med all rätt!

« · 1562926 Till forumet

Kritiken mot tränarna med all rätt!
Vill inte försvara tränarna till att börja med..Tj har en grund idé som han går efter där backar å forwards ska göra på ett visst sätt,utifrån det kommer GP in å ska försöka få backarna till Tjs plan likaså gäller JLs plats i båset mot forwards..Jag vet att GP är jävligt omtyckt av spelarna,JL tillhör säkert top 5 i hockey kunnande men är inte populär..
Kommentera

Sv: Kritiken mot tränarna med all rätt!
faceoff: Sorry men det där var helt obegripligt....
Kommentera

Carl Lejonkräk:Vadå???
Kommentera

faceoff: Följande  är obegripligt "Vill inte försvara tränarna till att börja med..Tj har en grund idé som han går efter där backar å forwards ska göra på ett visst sätt,utifrån det kommer GP in å ska försöka få backarna till Tjs plan likaså gäller JLs plats i båset mot forwards..Jag vet att GP är jävligt omtyckt av spelarna,JL tillhör säkert top 5 i hockey kunnande men är inte populär.."

Försvarar du tränarna? Tycker du att dom gör ett bra jobb? Vad innebär topp fem i hockeykunnande?

Kommentera

Carl Lejonkräk Jag utgår ifrån all kritik härinne,nej det tycker jag inte,han är otroligt hockeykunig,vet att det inte går att rangordna det häng inte upp på just det!!nöjd?
Kommentera

faceoff: Du kasnke menade att JL är rankad som nr 5 bland Brynäs tranare. :-)
Kommentera

faceoff:Det var svårt att fatta vad du menade bara. Nu är jag nöjd men förstår fortfarande inte riktigt.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

Mycket märklig tråd:)
Kommentera

Gurra88: Inte bara denna.:-)
Kommentera

Gurra88:vill förklara hur en tränarstaben fungerar,då det är många härinne som inte fattar det!!
Kommentera

Lika väl som Brynäs utvecklar spelare så utvecklar man också tränare. Igen kan vara perfekt. Ifjol lyckades TJ och vann SM-Guld. I år lyckades det inte riktigt och han har fått känna av motgång. Nästa säsong kommer han ha väldigt mycket lärdom av dessa två säsonger. Hoppas han utvecklats åt rätt håll!
Kommentera

faceoff: håller nog med i det mesta. Men inlägget var obegripligt
Kommentera

Gurra88: Medhåll!

"hur en tränarstaben"? Ibland är det en god idé att bara läsa inlägg istället för att skriva. 

No offence :)

Kommentera

#17 Davydkin:Precis sådana kommentarer från dig som får det här forumet att ruttna!!!märker ord å stavelser,läsförståelser mm mm!!!
Kommentera

« · 1562926