Brynäs IF

727475 inlägg · 7962 ämnen

Luleå HF-Brynäs IF 14/10 2010.

« · 1290579 · » Till forumet

Sv: Luleå HF-Brynäs IF 14/10 2010.
Davey_22: Ta en cyanidkapsel, det enda som hjälper!
Kommentera

Istället för värvningspott kanske Brynäs kan gå ut bland medlemmarna och skramla till en fallskärmspott. Där kan vi samla ihop pengar för att lösa kontrakten på diverse spelare..
Kommentera

Skitstöveln:

Vilka tror du kommer bäsr till i tabellen?
Brynäs eller VF?
Brynäs ska vara glad för 10:e eller bättre.. VF går med garanti till slutspel...
Ska vi slå vad? :-)
Nu lägger jg mig o vaknar till en kass fredag.

Redigerad kommentar

Kommentera

Ne fan...orkar inte ens tänka på detta mer, vi vet alla vad som behövs nu.

Bara o stålsätta sig inför lördag med kamomill-te,avslappnings-cd,hypnos och chockterapi.
Kommentera

Säger de igen.. Maila sundlöv och stå för åsikterna .. [email protected]

Redigerad kommentar

Kommentera

En sak att glädjas över är att Frölunda är ny jumbo ! Underbaaart!
Kommentera

Detta var ingen styrkebesked från lule det var ju faktiskt brynäs dem mötte hemma. De släpper in 4 mål och gör BARA 7 mål framåt mot elitseriens SÄMSTA förste målis. AGERA FÖR FAN..
Kommentera

faceoff:
Det bir inte roligare än vad det är med dessa målvakter..Så är det..De är kassa och försvaret vet ej hur de ska agera med dessa "målvakter.
Agera Sundlöv, gör vad du har betalt för..
Man måste joba mer än 3 veckor / år med vad du antagligen drar in.
Kommentera

Davey_22: Kanske läge att sälja honom till Viking eller Silja Line?
Kommentera

Fan vi släpper in 3,7 mål per match just nu, såna siffror borde få vilken sportchef som helst att agera.
Kommentera

Glöm heller inte att maila till [email protected]
Han är dock på tjänsteresa till och med måndag - men han kan läsa mailen då istället.

Redigerad kommentar

Kommentera

Davey_22: Bäckis ersättare :D lyckades prickfritt!
Kommentera

sylf: Nordan har hitills mest sett ut som Janne Hauhtonen. Och det vet alla härinne att det inte är ett bra omdöme.
Kommentera

Almtuna har faktiskt ytterligare en egen produkt som de värderar lika högt som PW, så de borde nästan vara beredda att släppa den sistnämnde om Brynäs erbjuder cash...
Kommentera

Gurra88: Jag håller med - maila Sunklöv så han fattar att det är allvar nu, serien har startat!
Kommentera

Davey_22: Jo Men varken Bjurling eller Lauritzen är nå vidare bra, så kan inte tänka mig att Almtuna kommer gå med på en sån affär därför måste vi ge dom nått dom har nytta av.. och då ser jag Hansen som den person som är mest lämpad att lämna BIF men som ändå är "bra".. För varken Norda eller Dacke kan vi ju skeppa iväg direkt.. :S
Kommentera

Davey_22: Lauritzen och Nordan är bland de sämsta som burit tröjan, fullt i klass med Sperrle, Janos, Skoog etc.
Kommentera

Lindström: Håller med:)
Kommentera

Jajjen: Amen, jag var saligt nöjd när Brynäs gång efter gång tråkade till sig poäng i matcher med typ 3 mål i totalt. Det vi ser nu är ju för fan supporterplågeri.
Kommentera

Varför klagar ni på Lauritzen? Han var ju bäst idag som vanligt!

Alla har åsikterom målvakterna. Maila micke så han får höra missnöjet.

[email protected]
Kommentera

MarcusElving: Ända chansen att slippa se NC är att inte Sundlöv får förlängt i aprill.

Geniet i båset sätter ihop Nordan (seg) med Dacke (segast) å med Rödin (inte haft ett rätt sen han fick spela med Dacke).
Kommentera

MarcusElving: håller med mycket bra inlägg.
Kommentera

HappyX3: Hansen tycker jag är nyttig,synd o hänga ut honom. Lauritzen har däremot vart riktigt blek hitills.
Kommentera

Davey_22: Det är lugnt - allt fixar sig! Vi kommer gå till semifinal som det är sagt
Kommentera

Den här upplagan av Brynäs är som ett karbonpapper av Boorks kvalserielag för tre år sen. Toppklass på anfallsspelet, allsvensk klass på försvarsspelet och ett målvaktsspel som är, hrm, mindre bra.

Släpp tanken på att spela kul! Vinn istället!
Kommentera

Lindström: Fast om du kollar på målet igen så ser
du att Bertilsson inte gör ett bra jobb bakom målet.
Kommentera

brynäs08: Riktigt tungt idag, 4 mål på bortaplan ska i vanliga fall räcka till poäng iaf.

Jag ser inte hur man ska kunna ta sig till slutspel utan en ny målvakt alternativt att Bjurling/Svedberg får en jävla mirakelknäpp och helt plötsligt blir bra.
Kommentera

Nu gör vi så här!!

Vi skickar Bjurling, Hansen och Lauritzen till Almtuna
och får tillbax PW!!

har vi PW som etta och Svedberg som tvåa!!
Ersätter Hansen och Lauritzen med Larsson och Wännström. Vid skador på Forwardssidan flyttar vi upp Rensfeldt(eller Rodhin när han är tebax).. Skador på backen så får Sundström gå ner(han var ju bra förra året!)

Sen blir det Semi för BIF <3
Kommentera

MarcusElving: Mycket bra inlägg, jag tror många börjar tröttna nu.
Kommentera

65selander: Visst skulle slipsen tagit några av målen, Men som DACKE agerar på 2-0 målet ser man inte ens i damhockey.

DACKE-NORDAN-LAURITZEN-HANSEN hoppas jag får gå hem, så har dom lite tid på att fundera på hur jävla dåliga dom var idag.
Får dom nått annat betyg en en dass rulle i betyg så är det ILLA.

Läge att köra 60 min start och stopp med dom så chipsmagarna försvinner och konditionen infinner sig.

Finns en del av backarna som behöver lära sig räkna oxå...
Kommentera

Härligt värre... Laget kämpar och sliter, det är bra....MEN, Sperrle/kohronen eller svedberg/bjurling....Vet inte riktigt vilket som gör mest ont i ögonen....
Kommentera

Zzz: Nej tyvärr, jag stänger av så fort jag hör hans röst
Kommentera

spelarna verkar ju älska CZ men jag tror inte att vi kommer någonstans med han som tränare tyvärr. jag tror vi måste agera både på målvaktsidan och tränarsidan........
Kommentera

Någon som lyckades lyssna på presskonferansen? Min webbradio dog precis när Cz skulle dra igång.
Kommentera

Jag måste trycka lite mer på vad mattiaskarlgren skrev. Hur i helvete kan Czarnecki sätta Kahnberg tillsammans med den defensive Hansen och den totalt meningslöse Lauritzen när han är vår bäste målskytt sett till förra säsongen? Snacka om slöseri..

Det är inte nog med det, han sätter ihop Dackell och Nordquist ÅTERIGEN trots att de har visat att de är totalt sämst när de spelar ihop.

Jag börjar tappa tålamodet med den här tränaren, så mycket kan jag säga. Det är hans JOBB att väcka Dackell och Nordquist till liv, om han inte kan det så får han väl bänka dom då. Vi kan inte ha två "toppspelare" som åker runt som två ointresserade och sega gamla gubbar. Vad gör han, han sätter dem tillsammans IGEN.

Men vafan vet jag, det är ju Czarnecki som är det erfarne och kompetente ES-tränaren.

Utan Järnkrok, Silfverberg, Ekholm m.f hade Czarnecki haft det väldigt jobbigt, de räddar hans skin.

Kommentera

faceoff: jojo.men man får röra på sig fast man gått ner på knä,el?
Kommentera

sylf: Som sagt - kan ju knappast bli sämre
Kommentera

faceoff: Men du, nog för att försvaret inte håller toppklass, men Svedberg är fan inte ok idag. Vill inte skriva skit om honom på nåt sätt, men det är sanningen.
Kommentera

henke1: Dansk? Är inte han typ 15 år??
Kommentera

Skitstöveln: Gnaget kämpar då iaf.
Kommentera

Skitstöveln: Han är 16 år...
Kommentera

Skitstöveln: Ja, dumlöv MÅSTE göra nåt nu, men han kanske sjukskriver sig istället. "mannen med det stora Brynäshjärtat"
Kommentera

faceoff: Alla går ner på knä (likaså Sunklöv) men det är en mer/mindre fråga..
Kommentera

henke1: Varför inte prova iaf? Kan ju knappast bli sämre
Kommentera

Storhonken: Vilken målvakt i dagens hockey går inte ner på knä....
Kommentera

blir så jävla besviken köp ny målis nu sundlöv
eller varför inte oscar dansk i j20 ?
Kommentera

Lindström: 3 tror jag..
Kommentera

faceoff: Håller med till viss del.Men varje gång motståndarna
skjuter så gå han ner på knä och bara sitter där.
Kommentera

faceoff: Ja hur många bjöd Dacke på idag?
Kommentera

Anders Berg: Hur försvarar man sig mot dragskott från blå? Det är omöjligt att försvara sig mot allt. Det är där målvaken kommer in.

Något Brynäs saknar idag.

När sedan SKJUT MYCKET! blir första punkten på whiteboarden i varje motståndares omklädningsrum så blir det ännu svårare.
Kommentera

« · 1290579 · »