GävleLasse: "Inte om man skall tro på Huge. Han tycker ju att Brynäs har visat kyla genom att hellre spela KS än vara på säker mark i ingenmansland."
Nja, inte riktigt va?
Var säger jag att vi visat kyla och hellre skulle spela KS än vara på säker mark?
Så här skrev jag:
"Undrar om dom har modet att göra en Brynäs: stirra KS i vitögat och ta det som en positiv utmaning och ett sätt att förbättra ekonomin."
Mao: undrar om Modo också har modet(!) att se det som en positiv utmaning och ett sätt att förbättra ekonomin, OM det nu blir KS för deras del (som det blev för oss)?
Treklövern1912: " Skall spela den 18. Juli New Course, 19. Juli Old Course och 20 Juli Carnoustie."
Inte ett dugg avis.... ;-/
Hur lyckades ni få starttider?
Brukar vara i stort sett omöjligt om man nu inte förbokar via nån resebyrå långt i förväg.
Vi sumpade ju ett besök ifjol pga vulkanutbrottet men det var å andra sidan under lågsäsong (mitten av april), då det är lättare att få starttider.
Dom hade visst ett par strötider kvar i juni och en bekant satt vid datorn beredd att beställa så fort tiderna släpptes på nätet.*
Han tryckte på knappen 1 sekund efter utsatt klockslag men hade inte en chans.
Sen visade det sig att han tagit fel på tiden, som inte var svensk tid utan GMT.
Ridå, och bara att försöka igen i september, då dom släpper tider till nästa säsong... :-)
Gurra88: " Med rätt man bakom dessa "stjärnor" så tror jag att Modo varit ett slutspelslag."
Ja, tänk om dom haft CZ som tränare istället för Challe och AJ?
Isf hade dom varit slutspelsklara för länge sen, det är jag övertygad om.
Bissett19: Jag skålar för det inlägget men väljer cider.
Jobbet väntar i morrn bitti... ;-)
Nu är det väl ändå inte kört för Modo ännu men det ser mörkt ut.
Undrar om dom har modet att göra en Brynäs: stirra KS i vitögat och ta det som en positiv utmaning och ett sätt att förbättra ekonomin.
Huge:
Modo toksist i ES,deras slovakiska värvningar har verkligen stämplat ut.
Jävligt skön seger,jag creddar NC som efter 0-2 tar en TO plockar om i laget och får fart på fart på laget,speciellt tycker jag Larsson-Järnkrok-Silfverberg är bra.
11 pinnar ner till nomansland och och 18 pinnar kvar att spela om,nä detta missar Brynäs inte.
Mina plus idag till Greiss trots det billiga 1-0,Johan Larsson och Lasse Jonsson som jag tycker är klart bäst.
Nu skall BIF-Whiskyglaset få nåt gott i sej;)
Redigerad kommentar