Redigerad kommentar
Huss: Ja den diskussionen i HV-båset var rolig att följa på nära håll ;-)
Roligast var väl ändå Tedenbys utseende efter smällen han åkte på vid båset. Såg ut som han hade tuggat Khat (stavas det så?) hela förmiddagen ;-)
Redigerad kommentar
Huge:En typisk klyscha. Det är klart som korvspad att man har sina önskemotståndare.
Jag pratade med Nolander inför den här säsongen, som förövrigt undrade vart jag hade tagit vägen. För jag var ju aldrig på träningarna längre.
Han sa att de var förbannade på sig själva att de inte tände till mer i den sista omgången. Då hade de fått möta LHC istället för FBK och enligt honom så hade de vunnit mot dem.
Kanske det är en önskemotståndare. Personligen så hoppas jag på att vi får möta DIF. Det borgar för mycket folk och jämna matcher.
Ofta hör man spelare eller tränare säga så här inför slutspelet:
"Spelar ingen roll vilka vi får möta, vi måste ändå slå alla lag"
Hur får man ihop en sån sak?
Efter kvartsfinalerna är ju 4 lag borta, lag som vi de facto inte ens riskerar att få möta om vi går vidare till en semifinal.
Eller?
Anders Berg: "Tycker för övrigt att det är lite "roligt" att folk kan bli så irriterade, arga och förbannade på mina åsikter"
Det är alltid lika irriterande med personer som är otroligt engagerade och intresserade av det dom talar om (i ditt fall ishockey), och samtidigt inte har en aning om det dom är engagerad i.
Du är helt enkelt okunnig, onyanserad och gnällig.
Inget konstigt öht att man irriterar sig på såna personers åsikter.
sylf: "Sämst på isen är Lauritzen/Hansen, men det vet ju de flesta vid det här laget......."
Ja, de flesta okunniga läktarcoacher.
Intresseklubben antecknar....
Lindström: "Nej men till skilland mot linan med 16-24-31 så är dom till 99% i anfalls zon."
Ja, vi märkte det mot Djurgården.
Då parkerade dom verkligeni anfallszon.
Djurgårdens.....
Inget jag önskar eller strävar efter men som sagt: ibland rinner sinnet över.
Tycker ändå att nivån härinne håller en bra nivå överlag.