sylf: Håller med dig. Jag tycker det känns otroligt trist särskilt att Sundlöv inte satte högre krav på en starkare backsida.
Den var hyfsat svag när Bertilsson var hel..nu är det helt sjukt att vi som svenska mästare har det vi har.
Snålheten har stått oss dyrt.
Jag gillar Tommy Jonsson. Verkligen. Han är en hjälte för vad han var med och åstadkom förra säsongen.
Men snacka inte om att saker och ting är oacceptabla när du gång på gång accepterar vissa spelares upprepade misstag....snacka inte om revanschlusta gång på gång när det bara följs upp av en ännu mer viljelös insats.
Väldigt trist att se sitt älskade lag uppträda såhär pinsamt dåligt. Vi är det laget som tacklar mest i elitserien...idag blir vi utklassade där.
En indikator på att den rätta viljan saknas.
Zappaholic:
Nej, nu skiter jag i detta innan förnedringen i en viktig match är ett faktum.
God natt.
rafalski: Ny jävla dum utvisning...Persson har inte haft en bra kväll.
TJ måste ju ryta ifrån och kräva att spelarna rycker upp sig. Skulle spelarna ha lön efter prestation skulla alla få gå till Arbetsförmedligen och stämpla, för några pengar hade de inte dragit in.
Alla - ALLA - visste att vi behövde förstärka backsidan inför säs. Alla utom Michael Sundlöv.
Hoppas den jäveln sitter i nåt hörn eller något och grinar som ett litet barn nu. Han kanske äntligen insett sitt stora jävla misstag.
Men förmodligen inte. Han återvänder nog till jobbet imorgon bitti (jobbar han ens?) med humöret på topp över att han åtminstone har en lördagsmatch med massa bärs i baren som väntar. Och lördagar innebär ju alltid publik, hur jävla pissigt laget än går.
70 Rodrigues: Problemet är nog att egentligen så borde inte bryäs vunnit guld. Det var en sådan där grej som helt oväntat händer ibland. Tillexempel USA:s guld i OS 1980. Så ett lag som egentligen inte var tillräckligt bra förra året har blivit sämre utan silver berg med fler.
Så jag tror det vi ser nu är ungefär vad vid kan vänta oss med det här materialet
Fy fan vad slarvigt. Brynäs spelar inte bra för närvarande och har svårt att se att de ska ta 3 pinnar hemma mor SAIK nästa omgång som de spelar för närvarande.
TVå rejält klumpiga utvisningar av Hansen i offensiv zon hitills. Duger inte. Fruktansvärt dåligt passningsspel av Persson på tredje målet.
Ibland ljuger tabellen, senaste 3 matcherna har vi sett KS-mässiga ut.
Dock ska nämnas att när vi faktiskt var regerande mästare så blev vi 3a i tabellen :-)