« Föregående · 1300096 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Roxio: Fyfan va dåligt av Brynäs. Sen har domaren gett MODO fördelen!
MarcusElving: Näe, man spelar inte ens halva matcherna.
AVGÅ CZ!!!!!!
AVGÅ CZ!!!!!!
70 Rodrigues: Jaså, Greiss slänger in puckar igen. Vad fan har vi köpt för något??
3-3 kommer inte som någon överraskning, det visste jag som sagt redan när Modo gjorde 1-3 i början av andra.
Brynäs kan inte hålla ledningar, man spelar inte hela matcherna tyvärr.
Fick man ännu ett skäl och "tracka" vår supermålis...Tack Greiss ännu en gång!
70 Rodrigues: Haha... man kan bara skratta åt eländet... Hoppas de kan sno EN pinne i alla fall...
Sylf: Greiss gör sin vanliga tavla. Gatuflicka också, hur fan är det möjligt, det är fan bara Brynäs som kan lyckas med något dylikt, FY FAN!!!
teddykgb: Sådär ja.. Den obligatoriska bjudningen kom 17,29 idag...
70 Rodrigues:
6 min kvar va??? återigen....är nog en pengen-tillbaka-affär att spela på ett modomål nu hos spelbolagen...
6 min kvar va??? återigen....är nog en pengen-tillbaka-affär att spela på ett modomål nu hos spelbolagen...
70 Rodrigues: Jo du....Tintin har man plöjt många gånger och sett filmerna lika många gånger...Plan 714 till Sidney är nog favoriten...din?
sylf: Hela MoDolaget han tillbaka när "Dackell hade chansen att vända spelet" *ASG*
70 Rodrigues: Rastapopolos, det är väl han i Tintin om jag inte minns helt fel va..? Skön snubbe..tror jag...
Time-outen är väl redan tagen av Brynäs..
Time-outen är väl redan tagen av Brynäs..
Redigerad kommentar
sylf: Nu hade det varit läge att ta en timeout, för att få ner tempot på MoDo en aning, kan detta verkligen hålla??
Lesky: Brottning, inlines, friidrott, plockepinn. Vad än Brynäs tränar så blir de ju inte starkare, snabbare eller bättre, bevisligen. I år hade man ju "de bästa testresultaten någonsin". Fråga: Hur usla har de varit tidigare år?
Känns som om detta är en matchbild vi alltid får se. Brynäs spelar skapligt i 1:a för att sedan inte skapa ett skit i andra o tredje..Fan vilken matchplan
70 Rodrigues: Helvete va den där snekäften Svartvadet åker runt och slänger sig hela tiden!!!
Snacka om att Brynäs nöter ned motståndet med sin imponerande fysik i år, som CN sa innan säsongen! Vi blir ju fullständigt sönderåkta!
Redigerad kommentar
Hockeybladet: "MoDo på väg mot supervändning!" Måste allt vara så jävla märkvärdigt hela tiden? Det är ju Brynäs man möter till exempel.
GävleLasse: Vi går för fyran säger snillet, just nu är det 8-2 i skott!
MarcusElving: NU var det inte en 100%-ig genomgång det kan vara en del dubbelutvisningar med men det är fortfarande beklämmande dåligt.
sylf: Sant. Och Modo borta är ju en match som av hävd slutar med 0 poäng. Sjukt viktig match också!
Lesky: Möjligt, mål kommer dom att göra i alla fall, bara ett lag på plan sen Brynäs 0-3 mål!
sylf: Modo kommer att göra mål direkt efter en tekning, sanna mina ord!
Veiron: HAHAHAHAHA, nu hittade han en till, och vilket jävla PP!!!!
sylf: 3:e perioden börjar klockrent, NOT!!!!
Redigerad kommentar
Macahan:
Hej hej, lugn i stormen...så gör man väl ändå inte mot sina kompisar? Bänkar dom i PP!?
Hej hej, lugn i stormen...så gör man väl ändå inte mot sina kompisar? Bänkar dom i PP!?
Huge: Ja, en bedrövlig insats av Sören, igen. Att man kan blunda för det som hände i slutsekunderna borde bara det göra att man mister domarlicensen!
« Föregående · 1300096 · Nästa »
Kan inte ärligt minnas när brynäs spelade hockey i fulla 60 min senast faktiskt..