1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 766809 inlägg · 7967 ämnen
2997214 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Vi byter Enroth mot Sjökvist hahaha..

Clara står.

Cardigan Daffipoff:
Han var tillbaka redan efter OS.
Varit shls bästa back sen han kom tillbaka.
Att kalla honom så tyckte jag var fjantigt

Erat: Någon som vet om Fjantenberg är tillbaka i spel?

OveJärnkrok: det är faktiskt sant.. ja, mitt avsky mot LHC har vuxit enormt dom senaste två åren.

Erat: Silverköping känns näsran som en komplimang för dem. Lhc är bara en tråkig loserförening med kassa fans. Hade gärna sett dom åka ur.

Nu är det dags att vinna i silverköping.
Uppladdat:

500x0-file00000000742072439906d5fbadd12000.png

Ok, jag är redo. När åker vi? Fan saknar att dra över till slaka med ständiga förhoppningar om seger. Det har ju dock hänt några gånger. En gång hände det två gånger. Med tio dagars mellanrum stängde Kristan ich Sperrle igen och vi tog 5 av 6 poöng. Nu har jag gott hopp om en seger men vi har svårt där. Men nu gäller det att hålla topp sex och att skicka Skaka till kval. Har tio tummar, alla mitt i handen, och håller dem stenhårt

Att det gnälls och klagas på både det ena och det andra här inne är väl, som flera redan skrivit, lite av syftet med forumet. Det jag kan ha lite svårt med är väl de förutfattade meningarna om övriga medlemmar här inne och de personliga påhoppen. Förhoppningsvis torde vi kunna agera vuxet och hövligt mot varandra och hålla god ton i allmänhet framledes. Vi har ju ändå åtminstone ett gemensamt intresse...

dabif: Boxer Robert precis! De vore väl nåt o ha som expert i studion.. Då kan man stänga av tvn helt i pausen. Nu kör vi 3 poäng idag o hjälper Leksand av bara farten. Synd matcherna går samtidigt annars hade jag sett båda med mina Leksandsvänner

mattias - 74: Det brukar gå skit här. Tyvärr.

mattias - 74: Det är målsättningen. Ett lag man gärna hade sett kvala.

Inspirerande omgång för er del idag. Vinner ni går ni om HV. Men sannolikt har ni även bra häng på Örebro som troligt får pisk av Växjö. Och sekundärhäng på Linköping om vi sköter vårat.

noBeard: Bäckström ser inte ut att bli med idag om det inte är en luring på wimt.

Kom på mig själv, det är väl på tisdag vi förväntar oss att han är tillbaka.
Uppladdat:

500x0-screenshot20260307093836wimt.jpg

2997214 · »