Brynäs IF

727880 inlägg · 7962 ämnen

Säsongskortet - Ett fiasko!

« · 426724 Till forumet

Säsongskortet - Ett fiasko!
Säsongskortet de kommande 21 omg

MoDo 12
V.F 10
FBK 10
DIF 9
HV71 9
Malmö 5
Timrå 5
LHC 4
BIF 4
LHF 3
SSK 2
MIK 0
Kommentera

Sv: Säsongskortet - Ett fiasko!
Gusten: Funderar på att maila dom ansvariga och fråga varför dom inte sänder från alla matcher!

Nu sprider dom ut matcherna på fler dagar eftersom Måndagen är inblandat och då borde det inte vara några problem.
Kommentera

65selander: Den frågan har de ju svarat på alla säsonger. Svaret blir

-efterfrågan.
Kommentera

NuMo: efterfrågan på vad då MoDo eller?

Sakaen är den att AS kan du se alla matcher eftersom dom sprider ut matcherna på flera dagar och då borde dom även kunna visa ES också på samma premisser!
Kommentera

65selander:

Svaret blir - efterfrågan.
Kommentera

65selander: Är inte marknadsföringssloganen: "Se samtliga matcher från Elitserien", eller nåt liknande? Skapligt fall av falsk marknadsföring i så fall :)

-HF
Kommentera

HF: Hyggligt falsk tycker jag. Vad sänder dom 100 matcher från ES? Inte ens i närheten av alla. Det e la typ 300 matcher. Rätt intressant att när man beställer säsongskortet via deras telefontjämnst så säger dom inget om att man måste ta 12 månader..... skall bli kul att försöka säga uypp det sen i vår :)
Kommentera

NuMo: Vad menar du med efterfrågan? Har dom skickat ut ett frågeformelär till dom som har kortet? Jag har då inte fått nån förfrågan.
Kommentera

64Waern: Det jag menar är att det inte spelar någon roll hur logisk ditt argument är för att just "ditt" lag visas mindre än andra. Självklart så är det ju orättvist att betala för elitserien och så får man bara se "sitt" lag två tre gånger på en säsong, medan Djurgården och Färjestad nästan alltid finns som ett av lagen i varje match som visas. (Som det varit tidigare säsonger) Den förklaring du får från de som bestämmer är

-efterfrågan.
Kommentera

64Waern: Det stod på säsongskortets hemsida när det lanserades att de skulle visa alla allsvenska matcher och utvalda från elitserien, från början ca 50 stycken men det har redan ökat och det är bra mycket mer ppv hockey än förra året. Jag skaffade kortet för att följa HBK i allsvenskan och hockeyn finns med som bonus för mig och jag har verkligen inte ångrat mig än. Sen undrar givetvis jag också varför de inte kan visa alla brynäsmatcher också, borde ju inte gå åt mer folk än till en fotbollsmatch.

En underbar framtidstro är ett säsongskort där man får se alla HBK och alla BIF matcher för runt 100-lappen i månaden *ler*
Kommentera

Har säsongskortet med och nog är det en jävla bluff allt och ett mail om mitt enorma missnöje och vad jag tycker om ComHem sändes tidigare till dem.
Kommentera

RavenLord: Jag förstår inta varför alla klagar på att Modo visas så mycket. Modos motståndare visas ju loka ofta.
Kommentera

Frisco: Haha, ja, skillnaden är väl att MoDo är ett lag, och motståndarna är 11 lag... ;)
Kommentera

p j davydjoos: Men alla vill ju se Modo.
Kommentera

NuMo: Nej,folk kanske vill se Foppa i början.Resten kan vara.
Kommentera

NuMo: haha, u wish ;)

Men rent konkret: En sjättedel av alla ES-supporterskaror vill se MoDos match/omgång, MoDo's supportrar, och motståndarnas supportrar. Och kanske några icke ES-lag frälsta själar ;)
Kommentera

« · 426724