Brynäs IF

727880 inlägg · 7962 ämnen

Sista backplatsen ..

« · 563665 · » Till forumet

Sv: Sista backplatsen ..
83 Liljegren: Nej då. Var bara vi som slarvade och missade ditt "nya" som också stod i texten.
Kommentera

Falken: Får väl vara tydligare nästa gång :D
Kommentera

GävleLasse: Nej givetvis tror jag inte det och jag vet mycket väl att han har kontrakt. Som sagt, det står vår NYA Phillips, en helt annan spelare.
Kommentera

Verkar inte bara vara jag som missförstod dig 83 Liljegren... :P
Kommentera

83 Liljegren: Tror du helt seriöst att det är Philips som kommer?

Nu får du fan ta å ge dig. Ta å surfa lite vet jag... Du kan ju börja med den här adressen

www.ottawasenators.com/stats/0506/roster.aro
Kommentera

83 Liljegren: Aha, missförstod dig där. Men en spelare av hans kaliber skulle sitta hur fint som helst.
Kommentera

Falken: Nej inte Phillips utan vår nya Phillips... jag menar en ny transatlant i hans klass.
Kommentera

83 Liljegren: Skulle Phillips presenteras (lika möjligt som att Kalle Anke blir vår nye maskot) så hoppar jag och skriker av lycka. Gillade verkligen Phillips när han var här. Men, det gäller att icke drömma. Ta verkligheten med en spark i pungen.
Kommentera

GävleLasse: Okej men det är ju inte osannolikt att det offentliggörs imorgon, ungefär samtidigt som vår nya Phillips presenteras! :)
Kommentera

83 Liljegren: Hockeycentralen... som källanvisar till expressen.

Så länge det inte offentliggjorts på www.mightyducks.com så lär det vara ett rykte... I alla fall i mina ögon.
Kommentera

Tycker i alla fall jag.
Kommentera

GävleLasse: Men vissa LHC-supporters tror att laget blir bättre utan Knuble&M!

Det där med att Hedström skrivit på finns att läsa på hockeycentralen också:

"Jonathan Hedström fick inte riktigt lika bra betalt som han önskat, men det spelade ingen roll i slutändan. Den 27-årige forwardsstjärnan kommer ändå att spela i Anaheim Mighty Ducks i höst."
Kommentera

GävleLasse: Ja, det håller jag med om. Framgång bygger inte på tidigare erfarenheter, utan nuet och inte dåtid.
Kommentera

Falken: Ja det är två lag som kanske har tippats för högt i tabellen baserat på förra säsongen. Precis som Brynäs kanske tippas långt ner av många, baserat på detsamma.
Kommentera

GävleLasse: Jo. LHC är ju ett av lagen som inte direkt vinner på att NHL börjar igen. Om man då ser till vad deras NHL-spelare producerade kontra dom "ordinarie". Linköping och Timrå är väl lite varning för att gå sämre än väntat.
Kommentera

87bth01: Frågan är ju vilken källa de har... Expressen månne?
Kommentera

GävleLasse:

Det står samma sak om Hedström på SVT Text-TV sid. 328.
Kommentera

Falken: Det är väldigt sannolikt. Men tittar man på vad firma Knuble, Morrison, Huselius producerade förra säsongen kontra det de kvarvarande spelarna gjorde så finns det ju anledning till att bli lite fundersam.

Det senaste ryktet från Expressen om att Jonte Hedström skulle ha skrivit på för ankorna. Det står inget om det på deras hemsida. Men de kanske har samma webmaster som brynas.se *känga*
Kommentera

GävleLasse: Jag får snarare känslan av att Timrå inte kommer att gå lika bra. Varför, vet jag inte.
Kommentera

65selander: Det förvånar mig inte ett dugg...

Jag har på känn att Linköping kommer att bli årets "HV71" ett lag som överaskar negativt...
Kommentera

GävleLasse: Glöm inte att han med att skämma ut sig på Leksandsbaren också på midsommaren i fjol. Kan tro att han blev till en viss mån provocerad utav en speciell vän till moringarna :-))
Kommentera

65selander: Man ser ingen publik om man tittar ner i golvet av skam efter en fyllestyrning och smitning...;)
Kommentera

GävleLasse: Till skillnad mot Soling så kanske Odågan hade sett publiken i Gavlerinken ;-)
Kommentera

GävleLasse: Jo. Kupan hade nog faktiskt till och med förlorat den. I alla fall hade konkurrensen var riktigt hård.

Ja. Om nu det stämmer så kan man ju undra om det verkligen är en överbliven NHL-spelare som vi väntar på eller är det första bästa back som håller skaplig klass som gäller. Vi får väl vänta tills i morgon då och se om det stämmer om att en back är klar??
Kommentera

Falken: Hade han kommit till Brynäs så kanske Kupan hade fått lite konkurrens o att vinna den interna busligan *L*

Nej, jag är glad över att han inte hamnade i Brynäs. Samtidigt lite bekymrad över att de ens tänkte tanken.
Kommentera

83 Liljegren: Han är ju knappast skillnaden mellan kvalserien och slutspel.
Kommentera

Falken: Tur att vi inte signade honom...
Kommentera

Vet inte om det har varit uppe här. Men tydligen så hade Brynäs visat intresse för Johnny Oduya.
Kommentera

Paddan: Jo då sätt in 200:- på Brynäs PG så får du prata huuur mycket du vill *L*
Kommentera

Paddan: He he :D
Kommentera

Falken: Jahapp, nu får man alltså inte prata om någon enda spelare i BIF, med andra ord ;)
Kommentera

Gusten: BIF KAN ju skriva upp sin värvning och påstå något ur sin synvinkel. Likit är väl Svensk ? Jo, det är han.
Kommentera

Paddan: Låt oss vänta tills informationen är bekräftad ifrån Brynäshåll. "Säkra källor" har man ju gått bet på förr...
Kommentera

Paddan: Just det, try-out med AIK var det ja. Jag hade ju läst det, men minnet svek mig. Det torde väl lugna Brün-assarna en del att han redan verkar upptagen.
Kommentera

Kan vi inte bara släppa snacket om Liket. Snälla :P
Kommentera

GävleLasse: Enligt Hockeycentralen var Likit i varje fall på try-out med AIK.
Kommentera

Kahn: Liket är väl Thailändare? Transatlanter är väl Nordamerikaner vad jag förstått.
Kommentera

GävleLasse: Helt rätt!
Kommentera

Kahn: Likit är enligt Eliteprospects Svensk så om de kallar honom transatlant så är de ute å cyklar.. Men det är klart, det är ju precis vad de är OM de nu signat honom.
Kommentera

65selander: Det får bara inte vara honom. Räknas han som transatlant ? Upptagen hoppas man verkligen att han är ( sorgligt för de som tagit honom ).
Kommentera

Dream Team: Eller så var den statisktiken hämtad från ifjol. Smart du är ändå alltså.
Kommentera

65selander: Han leker i varje fall just nu med Frölunda.
Kommentera

65selander: Likit är väl och provspelar i ECHL?
Kommentera

Kahn: Ett namn som genast ploppar upp i mitt huvud är.. Likit Andersson men han är väl upptagen som tur är, eller?
Kommentera

Paddan: Vet ej vad Sundlöf har tagit denne spelare på , fax , mejl eller telefon. Det får ha varit via duva bara det är kvalitet på spelaren. Backsidan behöver förstärkning.
Kommentera

Kahn: Med tanke på att majoriteten av NHL-lagen fortfarande håller på att fylla på sina trupper så antar jag att det kan vara någon av de spelarna från fjärdefemmorna 2003-2004 som agenterna ringt runt och erbjudit till elitserieklubbarna.
Kommentera

Falken: Vet ej om det blir på artistkontrakt eller ej, kanske om det är en rejäl förstärkning.
Kommentera

Kahn: Nej, exakt. Bådde en breddning med Öhrstedt och/eller Bergfors (kanske?) och en förstärkning (som du säger) med en spelare av bättre kaliber vore bra.
Kommentera

Falken: Backsidan behöver förstärkning inte bara breddning. "Örat" är typisk breddning, vi behöver mer....
Kommentera

Kahn: Frågan är om när denna spelare kommer (om det nu stämmer!!). Får väl bara vara här i ett halvår, eller hur det nu är.
Kommentera

« · 563665 · »