Zappaholic: Visst har vi en fin tråd?! haha!
Så vad tror ni om matchen?! ni har 2 raka förluster och är säkert revans sugna +mer utvilade än vad vi är, tror ändå på Skellefteå vinst på övertid med 3-2 vi bra hemma!
Har ni varit in och läst i Skellefteåboken? Ett sällsynt pinsamt spektakel till inlägg där. En användare, Sven Sewage, har reggat in med ett annat nick, Farbror Barbro. De konverserar med varann, ger varandra beröm och skryter om varandras förträfflighet.
Fantastiskt okul läsning...
mattias - 74: De flesta var väl att ta i för mycket...
Jag har aldrig tyckt att han hållit någon högre klass.
hahii:
Märkligt, när Jacke blev klar för er var de flesta övertygade om att det skulle bli succe, en gävlekille och allt.
Det blåser förändringens vind här inne ;)
Det är väl att hoppas på för mycket troligen, men vad gott det skulle kännas om BIF kunde göra en insats på topp i morgon och för en gångs skull ta poäng på bortais, t o m i Skellefteå. Vi åker nog ner en eller par platser i tabellen inför jul om vi inte tar poäng i de här två återstående matcherna innan uppehållet.
KulaShaker: Men vad är det här, någon måtta på eländet får det väl ändå vara?
Sitter någon Leksing med en massa woododockor med Brynäsdräkt någonstans i Dalarna?
Kul iofs att Alftberg får debutera (Lucas Carlsson?) och det skall bli intressant vad JN kan klara av rent defensivt för det lär bli mycket tid i egen zon mot SAIK.
Sen kommer Wallace säkert bidra med tyngd och intensitet här framöver.
"Jesse Niinimäki debuterar och kommer att spela tillsammans med Daniel Brodin och Jakob Blomqvist"
Inte med Olden då, synd.
Sedan undrar jag hur läget egentligen är med JJ, problematisk säsong i år!
KulaShaker: JAg tror det blir ännu värre, tror inte Brynäs kommer göra något mål över huvudtaget. Mitt tips 5-0.
Fast Brynäs får mer än gärna över besvisa mig !!!
Forza Brynäs !!
En svan och BP..