Treklövern1912:
Så sant
Det där Farliga-snacket är inte nått spontant utan nån konstig strategi de antagit...kanske för att få prata om nått trevligare än att älta nuvarande situation...
hedas:När man tittar på de tillgängliga spelarna just nu så är det ju otroligt svårt att formera ett lag som man ens i sina vildast fantasi kan tänka sig ska slå Rögle.
Persson är hans säsong över, varför ingen info från Brynäs om honom? Han och Enterfeldt skulle behövas
maddog1970: Nu är Röglematchen verkligen viktig, tre poäng är ett absolut måste. Honken vill jag se i kassen också vill jag se Emil Larsson. Låt Järnkrok och Elias leda en varsin kedja. Klappor och hockeyorgel är ett måste.
Så här vill jag se laget:
Honken
Djoos-Gunderson
Lauritzen-Järnkrok-Ollas
Sundgvist-Jacobsson
Harju-Lindholm-Wännström
Nörstebö-Löf
Granström-Hansen-Larsson
Johansson-Lindgren-Widing
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Treklövern1912:
Frågorna som måste ställas till TJ är (men aldrig får svar på av politikern TJ);
Kan du verkligen hävda att du har spelartruppen med dig?
Ingen gör ju som du säger?
Zzz:
Nej, Sundlöf är nog det sista tillgängliga alternativet...öööhhh...
I övrigt hade du en bra sammanfattningn
Zzz: Allt är mer passande än Sundlöv att han inte inser att han ska avgå ihop med TJ och GP är fan patetiskt in med nytt blod och nytt tänk det kan INTE bli sämre vi har ju redan nått botten för att stanna något måste göras och det skulle gjorts för länge sen! Jag är så jävla urbotat less på det här nu!
Något är riktigt jävla fel i truppen!
Ja mina herrar har TJ och Sunklöv avgått än!
Oavsett om vi lyckas harva oss till slutspel eller ej så måste det till förändringar till nästa säsong. Kanske också på ledarsidan. Jag gillar Tommy Jonsson och med rätt manskap hade det inte behövt sluta så här. Men iom att han har fått harva på hela säsongen och inte haft förmågan att få gruppen att vända det här så tror jag hans förtroende i truppen är förbrukat. Han har vänt på varje sten och inget har hjäpt, han hade inte verktygen att få ihop det här laget. Tyvärr.
Frågan om Sundlövs vara eller icke vara är mer komplex då ingen av oss här sitter med kompentensen om vad som krävs som sportchef, vilka resurser som finns och vilka alternativ som finns som ersättare. Men det är väl på tiden att någon ställer dom obekväma frågorna till Sundlöv. Hans felbedömningar på back och målvaktssidan har varit ödestigna. Med eller utan skador har han lämnat ett allt för stort förtroende till våra unga backar som inte har fått det stöd dom behövt för att kunna utvecklas.
Det är en jävla tur att vi inledde serien så bra för annars hade vi spelat allsvenskan nästa år.
Carl Lejonkräk: TIK möter AIK i sista omgången om det är det du menar....
TIK kunde ha gått förbi oss om de vann sina sex återstående. Vi har ju dessutom en usel målskillnad.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Helt övertygad om att det pågår nån form av schism inom laget.
Även om säsongen inte har bjudit på många välspelade matcher från vår sida så är det bra mycket sämre nu.