Brynäs IF

727445 inlägg · 7962 ämnen

Slagsmål?

« · 455268 Till forumet

Slagsmål?
Vilken av Brynäs nya NHLare slogs med tränaren på krogen?

Allt enligt Gert Fylking på Rix Morgon Zoo.
Kommentera

Sv: Slagsmål?
Swordster:
Och vilken var tränaren?
;-)
Kommentera

Kalle K:
Gammal skåpmat av fyll-king.
Se länk
Kommentera

Gusten: Jupp tydligen gammalt!

Här är en svensk länk...
Kommentera

Swordster: Kul för eXpressen att än en gång få skriva negativa artiklar om BIF dom älskar ju tydligen det.
Kommentera

Lunkan: Tycker artikeln är bra journalistik. Rubriken tyder på att Arnason bråkar men längre ner så står det

"Enligt ögonvittnen var det Sutter som tryckte upp Arnason mot väggen och muckade gräl."

Stackars krogägare som kommer se Kyrö och Arnason bråka på krogen om sista pizza slicen ;-)
Kommentera

65selander: Bra journalistik jovisst :) ska bli intressant att se vad Arnason kan göra mot SSK i morgon (läs idag) som det enligt artikeln står att det ska vara match. Nej snacka om noll koll jävla muppjournalist!
Kommentera

från dn :
Brynäs kan också ha skaffat sig problem med Tyler Arnason. Visst, han var poängbäst i Chicago i fjol, men 25-åringen spelade i ett lag som vann 20 av 82 matcher och vid ett tillfälle blev coachen Brian Sutter så förtvivlad på Arnason att han tryckte upp honom mot en vägg på en bar i Nashville och hotade honom med stryk.
Kommentera

Lunkan: varför måste problemet ligga hos Arnason? Kan ju lika gärna vara fel på tränaren. Det lär visa sig ganska snart.
Kommentera

Lunkan: Kanske Chicago skall skaffa sig en bättre tränare. Sutter påminner om en viss tränare i ett annat lag i ES ;-)
Kommentera

Alla dessa skriverier borde tända mr Arnason som jag ser det. Han borde nu ännu mer vilja knyta näven och visa alla journalistmuppar att han kan lira hockey!

Hoppas på det iaf.
Kommentera

65selander: Nån som sett till att ett tränarsomklädningsrum i Boden måste rustats kanske?
Kommentera

Lundberg74: Ja Sutter är nog en herre som kan göra ett och annat snedsteg vilket den amerikanska artikeln i fallet antydde iaf som jag läste den
Kommentera

Om Arnason offrar sig hänsynslöst, kämpar och ger 100% under matcherna, då skiter jag faktiskt i vad han gjort förut.
En annan sak: Jag tycker att klubbledningen ska kunna ha en tuffare attityd mot spelare som visar total brist på vilja, kämpatag och sätter lönekuvertet i första hand. Brynäs våga vara lite tuffare mot spelarna, att få spela i Brynäs A-lag är en föremån som ytterst få personer får chansen till. Sluta dalta med spelarna!
Kommentera

65selander: Varje gång det står nåt om brynäs i Expressen så handlar det om negativa saker.

Inte undra på att Aftonbladet säljer med tidningar än dem...
Det är lite Hänt Extra över Expressen sen så verkar de älska att skriva skit om Brynäs...

Men det e ändå e skit tidning, det kan vara därför man inte köper den...
Kommentera

Jesus: Vaddå negativt? Att våga klappa till Brian Sutter tyder väl bara på¨att han är karl för sin hatt. Sutter är inte lika med vilken mes som helst.

Härligt att få in en sån spelare i truppen!
Kommentera

74050: Det ja menade är att varje gång det nämns nånting om brynäs i Expressen så står enbart negativa saker.
Aftonbladet kan iallafall skriva objektivt och saker som både är negativt och positivt...

Vet ej om Expressen vet om vad man skall skriva om ens...
En typisk Skvaller blaska, Hänt Extra.....
Kommentera

Jesus: Det finns inget negativt med att klappa till Brian Sutter. Artikeln är Brynäs-positiv.
Kommentera

Jesus:
Aftonbladet och Expressen är båda två rena skvallertidningar och inget annat!
Kommentera

"...men det var inte annorlunda än de 101 andra kontroverser vi haft, sa Sutter."
(Expressen 041116)

Kanske läge för Mormor att ta in Sören Antman som tredjetränare...
Kommentera

claesw: Ja tycker ändå att aftonbladet är en mycket bra tidning.
Dom har bra journalister och det står mycket matnyttigt i deras tidningar (sportbladet, bilagorna och den rätta tidn).

Däremot i Expressen, där så står det inte mycket nytta. De har dåliga sport journalister och dåligt insatta källor i både inrikes och utrikes frågor..
Kommentera

Jesus: Du verkar jävig i frågan ; )
Kommentera

Lunkan: Tokiga, hetlevrade och dåliga tränare finns det några stycken i NHL. För att inte tala om spelare som demolerar hotellrum, slåss på stripklubbar, kör rattfulla, och gud vet vad.
Mkt intressantare att skriva om en relativt okänd center som försvarade sig när han blev påhoppad av en tokig ledare...
Kommentera

claesw: Jävig och Jävig, Jag läser ju aftonbladet varje da så, e en liten fans rebell till dem =)
Kommentera

Jesus: Mattias Eriksson på Expressen är inte dåligt insatt. Han är nog tillsammans med Henning Johannesson Sveriges bästa sportjournalist.

Alltid klarsynta reportage och artiklar, först med det senast.

Bra vinklad journalistik när den är som bäst - sådeså.

För övrigt tycker jag synd om Ove Öst på ST. Karln är ingen sportjournalist och jobbar med det enbart för sin egen överlevnads skull.

Speciellt sportintresserad verkar han inte vara och heller inte påläst.
Kommentera

Jesus: Vill man läsa artiklar skriva av okunniga så kallade "journalister"-läs jobbiga parasiter. Som gjort de till sin stil att ta upp fullständigt ointressanta saker, göra stor rubriker av ingenting, fäller krokodiltårar när folk inte vill säga nåt till dem och är jämt så himla politisk korrekt att man spyr!

Fortsätt läs, Aftonbladet är precis som Expressen, skillnaden är marginell. Nej fan, de finns ingen skillnad, enda skillnaden är att skiten har ett annat namn. Jag håller mig hellre till Kebs hörna, bara intressant saker..., karln vågar ju verkligen ha åsikter... och har inte fasnat i ett träskt som gör att han säger exakt lika saker hela tiden...
Kommentera

Larry: Sluta med drogerna gosse!!! Keb = bara intressanta saker, åsikter, inte säga lika saker hela tiden??? Karln är ju en mästare på att återge exakt det som TT sagt i sina rapporter om matcherna och återge det han hört på P4. Inte tycker jag han har några åsikter direkt heller. Inte bra med karln är ju att läsa emailen till honom, inte hans svar.
Kommentera

96 Artisten: Jag var ironiskt av mig.
Kommentera

Larry: "Jag håller mig hellre till Kebs hörna, bara intressant saker..., karln vågar ju verkligen ha åsikter... och har inte fasnat i ett träskt som gör att han säger exakt lika saker hela tiden..."

Hehe...
Det var faktiskt bland det roligast jag hört på ett tag.
För du var väl ironisk nu, hoppas jag?
Kommentera

ernie eagle: samma person som i helgen skrev att Brynäs back Luovi skulle flytta hem, och att Luovi värvades för att förstärka Brynäs backsida inför denna säsong.. (Luovi har under 8 säsonger i brynäs spelat forward.. )
Kommentera

Larry: Puh! Var redo att ringa in grabbarna med vitskjortan...
Kommentera

« · 455268