Carl Lejonkräk: Vi är inte bättre än så här just nu...bara att tugga i sig vare sig man vill det eller inte.
Eller förresten...lite aningens bättre!!!!!
Djoos gör sitt första va?
Redigerad kommentar
Jag är riktigt tacksam för att det här laget inte behöver spela en kvalserie. Brynäs största spelarbudget nånsin. Känns det som vi fått valuta för pengarna? Och vad hade Czarnecki kunnat göra med dom resurserna?
Zappaholic:
Stör? Han tamejfan står ju på Honken, obegripligt att ingen Brynäsare protesterar, vad fan gör vår Kapten?
Steenm:
Hur faaaan kan det där bli godkänt, Timråspelaren är ju för fan en halvmeter in i målgården!!!
Helvete. Släpper man in mål mot Timrå är något fel. Tappa för fasiken inte detta nu, då kommer jag skriva in mig på nåt psykiatriskt sjukhus uppe i Lappland nånstans fram till maj.
Hur dåliga vi än må vara så vet man att det finns ett lag som är sämre - Timrå.
Skön...t
rafalski: DEt här alibispelet fungerar tydligen mot Timrå, men att säga att ökenvandriungen är över är lite väl magstarkt ;-)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Håll i det här nu :-)