Carl Lejonkräk: BOORK!!?? Haha, det där var droppen - du ÄR arnio. Det mest patetiska förslag jag någonsin hört. Min mormor kan mer hockey än Leif Boork. (och säg inte att det var "ett skämt")
Oj, 2-3. Vi kanske kan ta detta ändå *ta i trä*... Djoos av alla!
Lindström:
För ovanlighetens skull håller jag med dig, de två gör ingen glad idag.
Lindström: Ingen idé att snacka om bänkningar längre, det kommer inte ske. Framförallt inte av Lauritzen.
TJ måste ha nån inbyggd klausul i kontraktet; "Du skall ICKE bänka följande spelare: #16, #41, #39, #5"
Ser ingen annan förklaring.
Efter att ha sett den här matchen kan man nog konstatera att det är seriens två sämsta lag som möttes. Rögle var ju rena NHL jämfört med det här.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, mitt 2-3 resultat gick in, fast 3 istället för 2 p efter straffar :-)
Seger. Helt fantastiskt. Jag är... stum.
Adrenalinfylld(nåja) kamp om sjundeplatsen nere i Scandinavium väntar på tisdag. Kanske var det denna insats som vände på skiten. Let's hope so.
Redigerad kommentar
Skönt med 3 poäng med det var ju inte någon höjdarmatch. Positivt att Granström börjar hitta tillbaka i sitt spel, tycker han passade bra in med Järnkrok och Lindholm idag.
Gurra88: På mändag är det ute i media. Papper ska skrivas. En defensiv back, bra skott, född på 80-talet.
/deep throat
Jajjen:
Vet ni om att Calle och Nordquist var lika bra igår...?
Allt enligt GD...suck
Calle imponerade stort igår, liksom hans energi gjort hela säsongen
Calle är ett kärnkraftverk...Underpresterarna delar på ett diselaggregat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Håll i det här nu :-)