Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Nordan, Brodin, Wallace helt useless i den rollen
Sen PPet, Nordan & Djoos, dags att släppa in Tim & Slovak NU.
Djoos har för 25 matcher sen bevisat att han inte håller i PP på allvar.
Slovak måste fundera vartfan han hamnat när han tvingas se Andersen & Djoos i PP.
Får hoppas att Luleå håller sin ledning mot Leksand och att FBK
vänder och tar en trea mot Djurgården. Om det blir kryss så
kommer väl Djurgården att ta ännu en pajaseripoäng på straffar.
Fortsätter de med 3 mot 3 i förlängningen nästa säsong,
då måste de ju ta bort straffläggningen. För lyckas man
inte avgöra i 3 mot 3, då ska man definitivt inte ha en
extrapoäng.
Förvisso, men då kan man lika gärna vila nyckelspelarna inför 3e så att vi i alla fall slipper fler skador denna match.
Jag hade inte räknat med några poäng denna match men lider av att det ser ut som NHL Allstars mot Somalias VM lag i bandy 😉
Har inte CMore råd med att ha en av deras "riktiga" ordinarie kommentatorena
i deras "andrakanal"? Väldigt jobbigt att höra sån där infantil göteborgsdialekt
från de finare kvarteren, i en hel match.
Det blir lite väl mycket lokal-tv över det hela.
Frölunda har hittills på åtta perioder den här säsongen 13-1 på Brynäs i sin hemmaborg.
Är det förresten nån som vet varför det där "Västra" numera allmänt tagits bort när man pratar och skriver om Frölunda? Fram till för ett par decennier sedan var det alltid Västra Frölunda som var lagets vedertagna namn och i allas mun.
Äh, åk hem och lägg er Brynäs för ni ser så jävla trötta ut 💤💤💤💤💤
Redigerad kommentar
Var är Honken? Feberfrossa i tre veckor?
Om tabellen slutar som i detta nu får vi Luleå i Play-in. Åker hellre mot dem än "varje år" mot Färjestad.
Gillar Luleå 4-1