Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Där gick tåget för kvällen...
Lindström: "Granis får fanimig ta och göra rätt för lönen.."
misstänker att han ev. har en liknande roll i Brynäs som Ledin/Jämtin har i HV?!
men till Granströms försvar så är han inte lika svinig :P
Synd att vi inte tar tillvara på chansen då Frölunda inte haft så mkt mer än skitmålen dom fått. Ok, lite mer puckinnehav och fler skapade chanser men som sagt: vi är med i matchen än så länge.
Bra av TJ att stuva om lite i femmorna, såg bättre ut mot slutet iaf.
Nu måste Tommy fundera vad en seger får kosta..
Granis får fanimig ta och göra rätt för lönen..
För ett år sen hade den här matchen varit helt öppen. Känns inte riktigt så idag. Ska Brynäs ha nåt att göra i ett slutspel behövs nya spelare.
Tungt idag, extra illa timing att PP:et är så uddlöst idag, hade gett grabbarna luft att näta där.
Trots allt bara 2-0, med lite tur och hårt arbete kan det gå. Sunken borde kanske vilat nån dag till.
Är Widing ombytt?
Nordan kanske ska skippa plus menyn
Granis skadad eller gipsad handleder?
nån som har lust å förklara varför man skrev nytt kontrakt med Granström?
Redigerad kommentar
Maken till att åka omkring och vinka till publiken.
Sundqvist är så sjukt jävla överskattad. Sämre feltajmad back har man knappt sätt. Tragiskt att han är en kapten, säkert dålig att leda på sidan av isen också tyvärr.
Det är märkligt. Alla matcher Brynäs spelar i Sillhelvetet ser ut så här - Frölunda går ut och spelar som om det är årets viktigaste match. Förra säsongen kunde Silfver & co plocka ner dom.