Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2850980 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Vi kan gnälla och klaga på det mesta när det gäller spelet,men allt handlar om att man måste ha rätt inställning.......har vi inte de så är säsongen snart slut
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Silfverberg har ingen slutspelsrutin från de senaste åren. Tycker tycker han ser helt slut ut, tillsammans med resten av laget.
Allt han gör speglar av sig på laget. Och han ser sliten ut i varje skär.
Allt han gör speglar av sig på laget. Och han ser sliten ut i varje skär.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Söderström och Dástous lirar rinkbandykorp ikväll… Nonchalansens kungar…
Med tanke på deras status finns bara ett ord:
USELT
Med tanke på deras status finns bara ett ord:
USELT
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
rafalski: inte rättvist men nödvändigt, kunde varit fler mål bakåt.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Just nu känns det som målet kvittar.
Finns ingen energi, vilja, skärpa eller lust att vinna i laget.
Hoppas en hemma match kan väcka laget igen, och få semilukten i sikte inför game 6.
Visa lite stake Gälla, bänka skiten ur de som inte spelar. Skiter i om det är dastou, silfverberg eller Larsson.
Sätt dem på bussen, och låt dem vänta in de andra.
Finns ingen energi, vilja, skärpa eller lust att vinna i laget.
Hoppas en hemma match kan väcka laget igen, och få semilukten i sikte inför game 6.
Visa lite stake Gälla, bänka skiten ur de som inte spelar. Skiter i om det är dastou, silfverberg eller Larsson.
Sätt dem på bussen, och låt dem vänta in de andra.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Blå grottan: Hoppas det men har svårt att se det. Vi borde varit vakna från start efter förlusten senast, istället kom vi ut fyra gånger sämre. Vi får se.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hahaha vilken jävla röta, tror ändå vi förlorar. Men skönt med lite medgång, i en annars katastrof period.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
mattias - 74: Helt enig. Hade lika gärna kunnat vara 5-0. Sjukt att säga att Söderström och D'Astous varit sämsta spelarna i dag (inget jag är van med att säga).
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ska dom inte teka? Det är ju tid kvar. De brukar vara så jävla noga att man ska teka ut den sista tiden.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Det kan vara det viktigaste målet i hela det här slutspelet.
+ 7
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
rafalski: Yessss. Det målet kan betyda så mycket för hela den här serien.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Qvarre: Ni har ju en jäkla otur. Man ser väl pucken utanför när det blir 00:00?
Edit: MÅL!
Edit: MÅL!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Räcker att några ledande spelare går ner sej. Förstakedjan var magisk under grundserien. Nu är dom ”bara” bra.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad:
Japp, inte som det målet vi fick mot oss.... Det här är stolpe ut, garanterat.
Allt grinar emot nu.
Japp, inte som det målet vi fick mot oss.... Det här är stolpe ut, garanterat.
Allt grinar emot nu.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: problemet är att vi kommer säkert spela persson nästa match (med all rätt!) men detta hattande med målvakterna gör ingen målvakt glad.. skapar en osäkerhet och alla blir lidande..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Samtidigt som Brynäs är usla får man inga studsar med sig heller. Nu hinner väl klockan slå över med..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: "Brynäs kommer göra en Modo."
Man kan ju även kalla det för "göra en Färjestad" som varit ännu sämre i kvarten senaste åren.
Man kan ju även kalla det för "göra en Färjestad" som varit ännu sämre i kvarten senaste åren.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: tror mer att vi hamnat i ett parallellt universum, detta kan omöjligt vara samma lag
+ 2
« Föregående · 2850980 · Nästa »