Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2851120 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
detta går fortfarande att vända men det känns inte bra att vissa backar får spela en hel del som inte håller måttet på denna nivå (läs kinnvall) och en del forwards som knappt bidrar med nåt (läs indrasis)..
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Märkte inte att de bytte målvakt, tänkte oj vilken räddning källgren gör! Såklart var det Persson…
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Behåll Persson, ge han lönen han vill ha och en 1a spaden.
Skicka källgren till Växjö och stå för en del av hans lön, så de får en målvakt på rea. De än ändå Åhman.
Vi måste ha en Persson i laget.
Skicka källgren till Växjö och stå för en del av hans lön, så de får en målvakt på rea. De än ändå Åhman.
Vi måste ha en Persson i laget.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
BIF Kungen: Lindblom har varit rätt anonym då andra gjort mer poäng och spelar "häftigare". Men varit inne på minst antal mål bakåt samtidigt som han ändå gjort mer än 0.5p/match. Ruskigt imponerande siffror sett till Corsi och sånt också.
Sen säger jag inte att han varit perfekt för det. Tror han kan ännu bättre.
Sen säger jag inte att han varit perfekt för det. Tror han kan ännu bättre.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Svrcek är bra. Han är lurig och vinner fler närkampen än Indrasis trots att han är hälften så stor.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Undrar när NHL proffset Lindblom visar framfötterna,väldigt anonym
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Saker som fortfarande händer.
Om man inte får tag i passen, från en back.
Varför står våra spelare still då och kollar på?
Sätter ju upp en väg för Malmö att kontra på?
Rör på fötterna!
Om man inte får tag i passen, från en back.
Varför står våra spelare still då och kollar på?
Sätter ju upp en väg för Malmö att kontra på?
Rör på fötterna!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
När till och med Indrasis sätter in en offensiv tackling. Då vet man att något hänt med laget. Han är ju stor och borde använda kroppen mer.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Tänk om man startat matchen med den här inställningen som dom visar upp i 2ndra.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Finns fan ingen annan sport man kan älska och hata så mycket, samtidigt.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Vilken scenförändring! Börjar känna igen laget och nu sitter passen på bladet och vi kommer i fart.
Fortsätt så.
Fortsätt så.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Fan vilken växel vi lagt i
Men hur är linorna?
Är det:
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis
Men hur är linorna?
Är det:
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif: nu känner man igen brynäs !!! Vilken junior spelade nyss ? Såg bara galler....
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: Haha tryggheten i målet är obefintlig men ett helt annat brynäs på banan nu!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jockster : ja det är åka skridskor och vilja ha pucken, bra uppryckning
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: "Helt annat spel helt plötsligt, kan det bero på tryggheten i målet?"
Var det Källgrens otrygghet som spred sig i laget i förra matchen också trots att han inte stod?
Var det Källgrens otrygghet som spred sig i laget i förra matchen också trots att han inte stod?
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad:
Fan vad mycket bättre det blir när de faktiskt väljer att spela hockey
Fan vad mycket bättre det blir när de faktiskt väljer att spela hockey
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu börjar det likna den nivån många har efterlyst. Kör nu för fan Brynäs.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Helt annat spel helt plötsligt, kan det bero på tryggheten i målet?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
havre: Ja… onödigt att bjuda på tre innan man börjar. Men detta tar vi💪
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Framåt!
Fortsätt pressa, och vill även se dem döda Malmö nu.
Skicka dem i isen, en hård bröstvärmare. Rakt in i omklädningsrummet för att is och vila.
Sätt rädsla i dem nu!
Fortsätt pressa, och vill även se dem döda Malmö nu.
Skicka dem i isen, en hård bröstvärmare. Rakt in i omklädningsrummet för att is och vila.
Sätt rädsla i dem nu!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu har Brynäs helt plötsligt förstått hur man spelar hockey igen. Så jävla märkligt.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
För i helvete! Helt annat lag nu !! Varför körde dom inte så direkt? Beror det på målvakten? Litar ej på målvakten ??
« Föregående · 2851120 · Nästa »