Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
« Föregående · 1401881 · Nästa » Till forumet
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues:
Fast jag tycker ändå det är lite kul med dem, ungefär som jag tycker det är kul att se apor på en cirkus. :)
Fast jag tycker ändå det är lite kul med dem, ungefär som jag tycker det är kul att se apor på en cirkus. :)
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Fan ska det vara så jävla svårt att spela hockey en hel period
FAN åka runt och vänta på paus sådär...
Jag ger mig fan på att det kommer backas hem nu. Medvetet eller ej spelar ingen roll.
FAN åka runt och vänta på paus sådär...
Jag ger mig fan på att det kommer backas hem nu. Medvetet eller ej spelar ingen roll.
+ 2
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Lesky: Det är så jävla typiskt att dom släpper in slutsekunderna! Fan vad onödigt!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Men fan, det är ett sådant psykologiskt mål som kan vända hela matchbilden, ni vet vad som hände senast :-(
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Ledin är en riktig snippa, precis som Jämtin, snacka om betong i sandlådan.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Man gillar ju inte våld direkt, men när Ledin åker på en rejäl kyss så mår man...bra!!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic:
Var väl det där två mot en i början av första, annars har det sett tunt ut.
Var väl det där två mot en i början av första, annars har det sett tunt ut.
Redigerad kommentar
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken:
Synd att inte Basse slog lite hårdare, då kanske Ledins könsorgan hade blivit mer passande för hans person.
Synd att inte Basse slog lite hårdare, då kanske Ledins könsorgan hade blivit mer passande för hans person.
+ 2
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken: Domarna tycker synd om HV...de har ju blivit rejält avklädda och då vill domarna in och synas lite för mycket!!
+ 1
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Vad i hela friden händer nu? Försöker vi ge HV kontakt eller?
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Domaren är sosse
Alla går påsar. Fan vad det kompenseras.
Alla går påsar. Fan vad det kompenseras.
+ 1
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues:
Kan vara klokt det, men jag är förvånad att det ser så pass bra ut nu. Trodde att det skulle gå tungt i början för att lätta upp lite senare.
Kan vara klokt det, men jag är förvånad att det ser så pass bra ut nu. Trodde att det skulle gå tungt i början för att lätta upp lite senare.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Och stackars Dahlén får en lika jobbig start som senast han var huvudtränare.
+ 2
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Tidigare säsonger när det inte gått så bra i början så har det sagts att det måste gå 10-15 matcher innan man ser ungefär hur det ska gå, det gäller även nu, så jag väntar innan jag ropar hej!!!
+ 1
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Wesley:
Håller helt med, när jag tippade tabellen påpekade jag just att Hv inte hade särskilt mycket mer att skryta om i backväg än oss.
Håller helt med, när jag tippade tabellen påpekade jag just att Hv inte hade särskilt mycket mer att skryta om i backväg än oss.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Huss: Vi är riktigt vassa!! In med en rejäl back och ett toppspel av framför allt Svedberg så tror jag detta lag kan gå långt!!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Huss: Har inga som helst problem med våra forwards, dom håller hela säsongen, det är backarna jag är orolig för i längden.....
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Huss:
Skärpning Lauritzen! tre bortslagna skitpass på rad duger inte!
Skärpning Lauritzen! tre bortslagna skitpass på rad duger inte!
+ 1
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Vilket anfallsspel! Vi har grymma forwards.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Härligt!!
Har ni förresten kollat på HV´s backuppställning, ser inte heller så vassa ut på pappret.
Har ni förresten kollat på HV´s backuppställning, ser inte heller så vassa ut på pappret.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Tre minuters pp kvar...sätt fyran också så jag kan gå och hämta en stor kall och njuta av resten av matchen!!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71:
Härligt LAvander, det är sånt där du är här för! :)))
Härligt LAvander, det är sånt där du är här för! :)))
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues:
Skulle tro att dem ansåg att han gick mot huvudet på Basse. Bara tacka o ta emot :)
Skulle tro att dem ansåg att han gick mot huvudet på Basse. Bara tacka o ta emot :)
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Det måste ju bli mål nu...stäng matchen för en gång skull!!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Fick han matchstraff?
3 N Welch utvisas 5 + GM
3 N Welch utvisas 5 + GM
Redigerad kommentar
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues:
Långt 5 mot 3 också, bra chans på både 3:an o 4:an ;)
Långt 5 mot 3 också, bra chans på både 3:an o 4:an ;)
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71:
Martin Johansson kommer bli väldigt nyttig den här säsongen, har inte sett ett fel av honom än.
Martin Johansson kommer bli väldigt nyttig den här säsongen, har inte sett ett fel av honom än.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71:
Hahaha, såg ni Lavanders blick, den var inte snäll den.
Hahaha, såg ni Lavanders blick, den var inte snäll den.
« Föregående · 1401881 · Nästa »
Surt som fan, i det där läget skulle jag vilja ha en Jämtintyp i laget som bara skiter i allt och ger en jävla tjuvsmäll bara för att se till att inte släppa till något.