Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
« Föregående · 1402038 · Nästa » Till forumet
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
RavenLord:
Svedberg och Honken kommer nog dela på det, två matcher i taget var.
Svedberg och Honken kommer nog dela på det, två matcher i taget var.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues:
Grymt jävla skönt, inleda med LHC borta och HV hemma lät väldigt tufft. Nu står vi där med fyra poäng, mer än jag hade räknat med och jävligt skönt! :)
Grymt jävla skönt, inleda med LHC borta och HV hemma lät väldigt tufft. Nu står vi där med fyra poäng, mer än jag hade räknat med och jävligt skönt! :)
Redigerad kommentar
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Gillar Honken oxå men Svedberg ska spela så länge han spelar så här och enbart bytas ut vid svacka eller om han blir sliten...inget dribblande hit och dit
+ 2
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken:
Blir många utvisningsminuter på en relativt snäll match idag. Lite petigt kan man tycka när det är så lite kvar.
Blir många utvisningsminuter på en relativt snäll match idag. Lite petigt kan man tycka när det är så lite kvar.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic: Fan vad skönt att ha fel ibland :)
Tänk vad bra det blir när man vågar ligga högre i banan.
Tänk vad bra det blir när man vågar ligga högre i banan.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic:
Jag är ett enormt Honkenfan, men t o m jag får erkänna att det blir svårt för honom att ta förstaspade nu. Tror dock han kommer stå nästa match. Rättvis seger? Otvivelaktigt!
Jag är ett enormt Honkenfan, men t o m jag får erkänna att det blir svårt för honom att ta förstaspade nu. Tror dock han kommer stå nästa match. Rättvis seger? Otvivelaktigt!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Hv får åka hem och träna på att ta en förlust mentalt :-)
Deras storhetstid är över!
Deras storhetstid är över!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: JAAAAAAAAAAAAA!!!!
Fy fan vad skönt!!!
Vi är klart bättre än HV71...satan vad rättvist. Och vad trygg Svedberg är!! Hur Honken ska knipa förstaspaden får nog någon förklara för mig...
Fy fan vad skönt!!!
Vi är klart bättre än HV71...satan vad rättvist. Och vad trygg Svedberg är!! Hur Honken ska knipa förstaspaden får nog någon förklara för mig...
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic:
Det var för tydligt, Ledin kan konsten att maskera sånt där
Det var för tydligt, Ledin kan konsten att maskera sånt där
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Det blir 10 000 kr i avdrag på lönen där för Nordqvist. Så sjukt onödigt!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Men vad gör domarna nu då?!?!? Så jävla farligt var det inte...då ska ju Ledin ut varenda jävla byte...
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Schh, finns risk för att du blir kallad för onyanserad ;-)
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: jag håller med. trodde på minst 7000 i dag.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
hahii:
Sätt fyran nu då för fan så man slipper vara nervös, och plocka bort Basse för han har inte varit bra i PP idag.
Sätt fyran nu då för fan så man slipper vara nervös, och plocka bort Basse för han har inte varit bra i PP idag.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Basse leker och Almqvist köper korv men med sin långa klubba lyckas han trippa Basse och snart stänger Widing matchen!!!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Skandal!!! Du får säga åt dem att kamma till säg därnere...
Nu har vi haft både stolpe och ribba...
Nu har vi haft både stolpe och ribba...
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
O ´Learys Helsingborg ka nog vara Sveriges sämsta, huvudmatch i hockeyn är Rögle BK-Leksands IF, det är flera personer som vill sen andra matcher men icke. Som tur är så fick jag en TV i baren...
+ 2
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
En liten ljuspunkt är ju att det är rejält rörigt i HV:s zon så fort Brynäs kommer in där. Det borde vi kunna utnyttja...
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken: Hur mycket folk är det på plats, måste ha missat det totalt??
Redigerad kommentar
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
12 minuter kvar nu!!
Varför måste man vara nervös varje gång Brynäs har ledningen?
Varför måste man vara nervös varje gång Brynäs har ledningen?
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken:
Nej jag hatar att behöva säga det men din förutsägelse ligger inte långt borta.
Uppryckning nu gubbar!!!
Nej jag hatar att behöva säga det men din förutsägelse ligger inte långt borta.
Uppryckning nu gubbar!!!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken: Helt rätt Burken, jag tycker nog att TJ kanske ska ta en Time out snart och markera för killarna att det här spelet duger inte. Gå tillbaka till grundspelet...
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Dump utan chase.
Man vågar inte kliva på som i första och andra perioden.
Man vågar inte kliva på som i första och andra perioden.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic:
Värre skulle jag tro att det är med tekningsstatistiken, det tekas inte bra från Brynäshåll idag.
Värre skulle jag tro att det är med tekningsstatistiken, det tekas inte bra från Brynäshåll idag.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Tyvärr så är det många lag som höjt sig o vänt matcher just pga domarens hjälp.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
17-6 i tacklingar för HV...det tycker jag inte är godkänt. Inte för man får några poäng för att vinna antalet tacklingar men ändock!
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
tompap71: Nu kör vi 3:e o hoppas att det går vägen!!!
Redigerad kommentar
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken:
Skillnaden mot i torsdag är ju att LHC slutade slarva och istället klev upp i banan i mitten på matchen, Hv har egentligen inte kommit upp annat än med hjälp av domaren.
Skillnaden mot i torsdag är ju att LHC slutade slarva och istället klev upp i banan i mitten på matchen, Hv har egentligen inte kommit upp annat än med hjälp av domaren.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
70 Rodrigues: Jo jag är smärtsam medveten om det. Men inte ikväll...detta tar vi som sagt
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic: Har absolut ingenting med optimism att göra utan realism, Brynäs har spelat underbar hockey förut för att sedan totalt falla ihop och förlora :-(
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken:
Ja det blir något slags mentalt felsteg där och som du säger inte helt ovanligt.
Det gäller att kiiva tillbaka till rätt tänk nu.
Ja det blir något slags mentalt felsteg där och som du säger inte helt ovanligt.
Det gäller att kiiva tillbaka till rätt tänk nu.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Zappaholic: Ja det förutsätter att våra forwards vågar anfalla och sätta tryck. De gjorde inte det i torsdags.
Men jag hoppas att du har rätt.
Men jag hoppas att du har rätt.
Sv: Hemmapremiär! Brynäs-HV71 17/9 kl 16.00
Burken: Jag är optimist och tror vi grejar det här. Vi har ju varit klassen bättre hela matchen, i viss mån av fler pp, och förhoppningsvis har det tagit på krafterna att nöta bp.
Dessutom, som sagts här tidigare, så är inte HV:s backbesättning imponerande, och våra forwards är riktigt bra!!
Detta tar vi!!!
Dessutom, som sagts här tidigare, så är inte HV:s backbesättning imponerande, och våra forwards är riktigt bra!!
Detta tar vi!!!
« Föregående · 1402038 · Nästa »
If it's not broke - don't fix it..