Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71: Ser tungt ut för Fiskrens också. Kahnberg, Tolsa, Johnsson, olimb, Micke Johansson, Svedberg.
Tror vi vinner idag. 5-1 till oss. Harju x2, Lindholm, Gunderson, Franson.
Wikegård är en pladdertacka. Det mesta handlar hur jävla dåliga vi är.
Kan ingen jävel få tyst på Wikegård, är så grymt trött på hans glappkäft. Förstör ju hela nöjet med hockeylördag!
Tväst:
Martin Johansson kan kanske vara en kandidat, stark i närkamper och bra defensivt.
Har ingen motivering till varför, bara en känsla att Lavander kanske skulle fixa det också.
tompap71:
Onekligen känns truppen lite sårbar just nu..... funderade på om vi har nån forward som skulle kunna vikariera som back i ett akut läge? Hansen kanske?
HappyX3:
För mig är det hockeyfest varje gång jag får chansen att se Brynäs live
Och jag behöver bara halsduk, tröja, klistermärke etc med BRYNÄS som avsändare...inte för någon fyllefest, supportergren osv osv
Vi vinner med 5-0, Purjo gör alla mål
Efter 5 förlustmatcher irad var det skönt att få vinna mot Timrå och skapa gott mod i truppen inför lördagen, trotts skador tror jag ändå att denna lördag kan bli riktigt kul för oss Brynäsare!!
Så, vilka ska på matchen?
Hur tror ni det går??
Första/Sista målskytten??
Fortsätter Lindholm presentera sig ?
Matchtråden för Lördagen är nu öppen!
Kom igen nu gubbs! Nu vill jag se mål, tre poäng och ett bra spel. Hoppas backarna pallar ikväll bara.
Tips: 4-1 (Granström, Järnkrok, Franson, Lauritzen)