1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779523 inlägg · 7967 ämnen

Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

Kom igen nu gubbs! Nu vill jag se mål, tre poäng och ett bra spel. Hoppas backarna pallar ikväll bara.

Tips: 4-1 (Granström, Järnkrok, Franson, Lauritzen)


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
foppa78: Wolmer dömer...huvva...när gjorde han någon nöjd senast :-/

Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71: Han är bara bitter för det går åt helvete med Stockholmshockeyn!

Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

tompap71: Ser tungt ut för Fiskrens också. Kahnberg, Tolsa, Johnsson, olimb, Micke Johansson, Svedberg. 

Tror vi vinner idag. 5-1 till oss. Harju x2, Lindholm, Gunderson, Franson.

Wikegård är en pladdertacka. Det mesta handlar hur jävla dåliga vi är.


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

Kan ingen jävel få tyst på Wikegård, är så grymt trött på hans glappkäft. Förstör ju hela nöjet med hockeylördag!


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

Tväst:

Martin Johansson kan kanske vara en kandidat, stark i närkamper och bra defensivt.

Har ingen motivering till varför, bara en känsla att Lavander kanske skulle fixa det också.


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

tompap71:

Onekligen känns truppen lite sårbar just nu..... funderade på om vi har nån forward som skulle kunna vikariera som back i ett akut läge? Hansen kanske?


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
Det kommer bli en tuff match idag och jag är riktigt orolig för våra backar, inte för att dem ska göra bort sig utan för att som någon, tror det var Slajsarn, skrev att motståndarna kommer utnyttja det genom att satsa hårt mot dem. Frölunda som på senare tid dessutom alltmer börjar likna Färjestad när det gäller fulspel och tjuvsmällar kommer inte dra sig en sekund för att försöka skicka yttreligare någon av våra försvarare av banan.

Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

Gaaaamedaaaaaaay bara vinst som räknas!


Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tjugo8: Så sant! men för mig som bor en bit bort är detta en av få gånger man får se BIF live! =) Sen brukar väl stämningen vara hyvsat bra??

Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

HappyX3:

För mig är det hockeyfest varje gång jag får chansen att se Brynäs live

Och jag behöver bara halsduk, tröja, klistermärke etc med BRYNÄS som avsändare...inte för någon fyllefest, supportergren osv osv

Vi vinner med 5-0, Purjo gör alla mål


Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
Höstens match är här! Hockeyfesten (för sista gången??) går imorgon av stapeln och än en gång kommer Läkerolen mötas av två klackar.

Efter 5 förlustmatcher irad var det skönt att få vinna mot Timrå och skapa gott mod i truppen inför lördagen, trotts skador tror jag ändå att denna lördag kan bli riktigt kul för oss Brynäsare!!

Så, vilka ska på matchen?
Hur tror ni det går??
Första/Sista målskytten??
Fortsätter Lindholm presentera sig ?

Matchtråden för Lördagen är nu öppen! 

« · 1532530

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)