HV 71-Brynäs
« Föregående · 1804711 Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs
Inkazar: vi har svårt för SAIK alltså, det bara är så. Speciellt en 7-matchserie känns tuff. Men absolut inte omöjligt. Också viktigt för oss ekonomiskt att ta oss förbi den här kvarten och då slipper jag gärna dem.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
honken21:
1: SAIK väljer jag först, jag vill så gärna slå ut dem och denna säsong är det realistiskt
2: Linköping, känns som att de passar oss bra
3: Växjö, vi har haft lätt mot dem i vinter
4: Frölunda känns riktigt svårt
5: HV71, känns riktigt svåra de med.
Ska sägas att det är så jämnt så dagsformen avgör vilka som är bäst.
1: SAIK väljer jag först, jag vill så gärna slå ut dem och denna säsong är det realistiskt
2: Linköping, känns som att de passar oss bra
3: Växjö, vi har haft lätt mot dem i vinter
4: Frölunda känns riktigt svårt
5: HV71, känns riktigt svåra de med.
Ska sägas att det är så jämnt så dagsformen avgör vilka som är bäst.
Sv: HV 71-Brynäs
{7225}: Det luktar det verkligen!
Vilket av topp 6-lagen möter ni helst i kvartsfinal? Min rangordning:
1. Linköping
2. HV71
3. Frölunda
4. Växjö
5. Skellefteå
Vilket av topp 6-lagen möter ni helst i kvartsfinal? Min rangordning:
1. Linköping
2. HV71
3. Frölunda
4. Växjö
5. Skellefteå
Sv: HV 71-Brynäs
Nä, va fan...!
Bokades nyss en tripp till Jönköping också...blir kul o 8 bra dar
Växjö lör, Jkpg tis, Lkpg sön
Norrköping är nära!
Bokades nyss en tripp till Jönköping också...blir kul o 8 bra dar
Växjö lör, Jkpg tis, Lkpg sön
Norrköping är nära!
+ 9
Sv: HV 71-Brynäs
Andreas Galle: Kilström klev av mot Växjö, vore intressant att veta orsaken. Blomman, vad fals? Hoppas bara att han är sjuk och inte skadad...
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
{7225}: Jag ber så hemskt mycket om förlåtelse. Jag ska förbättra mig och bli en bättre människa. Prisa jesus
Sv: HV 71-Brynäs
Clarence: Ja man vet aldrig...Och om han kommer tillbaka innan säsongen är slut så ska han ju bidra också, kanske inte så lätt i den här fantastiska forwardsbesättning vi nu besitter, och med tanke på hans långa frånvaro.
Men inte mej emot om han kommer in och hänger ett par baljer i en Semi..
Men inte mej emot om han kommer in och hänger ett par baljer i en Semi..
Sv: HV 71-Brynäs
Andreas Galle: Nåt närmare om Zaborsky då? Kan det verkligen bli nåt mer spel den här säsongen? Tvivlar starkt nu.
HV 71-Brynäs
Nick tränade i svart tröja, Jesper i Röd vid dagens träning, Kilas ej med mot HV vet ej varför...Blomman osäker, Alcen in med tvillingarna om han inte spelar, Felix i mål.
+ 1
« Föregående · 1804711