HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
90Steen_: HUR FAN KAN DE MISSA DEN UTVISNINGEN??????
Jag ställer upp på insamling!
Drar fan snart i gång en insamling för skottpengar så vi kävlinge av med dessa idioter till domare. FAN!!!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Widing har väl heller inte det allra bästa självförtroendet...
Too many players...kan man vinna SM i det ? :-)
Tkr det ser helt okej ut, HV skapar inte avsevärt mycket och Honken känns stabil. Några farligheter framåt, det mesta i PP där spelet fortsätter att imponera!
Rätt så underhållande match, ser framemot 0-1-målet efter 4.24 i andra av Jonathan Granström ;)
Ganska trist första period tycker jag. Stabilt bakåt av Brynäs men inte allt för giftigt framåt även om det funnits några heta lägen.
tompap71: Det är just det, dom får fan ta o skärpa till sig, de har missat 3-4 liknande situationer tidigare och Ekholms såg man ju knappt :-(
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Tycker inte man kan säga så mycket om utvisningen, klubban ska vara i isen. Däremot kan man ifrågasätta hur konsekvent domarna är.