1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779020 inlägg · 7967 ämnen

HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Inte bra att bomma 5 mot 3 lägen! 

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Men satan så omständigt, bedrövligt PP så här långt :-(

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues: Går för långsamt...de spelar ju snabbare i fem mot fyra...tror inte på mål här. Dålig koncentration...

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Nu PP 5-3, nu SKA det vara mål, allt annat är underkänt!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
5mot3..det här ska ju inte gå att missa

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
5 mot 3 nu...detta SKA vara mål.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues: Nu kompenserar det friskt efter piparnas tidigare glatt blundande för smålänningarnas fulspel...

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
NU vänder vi detta! Jätteläge nu..

Redigerad kommentar


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Tack Silfverberg :-)

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Skönt! Schysst bössa Silfverberg har

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
90Steen_:
Fan vad skönt. Fruktade att vi skulle bli 0:ade.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12

90Steen_: HUR FAN KAN DE MISSA DEN UTVISNINGEN??????

Jag ställer upp på insamling!


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
90Steen_: Riktigt dåligt, men det är inte 1:a gången dom missar solklara lägen den här säsongen :-(

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
90Steen_: TACK! Äntligen!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
90Steen_: Tackar tackar Ekholm och Silfver!!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
2 missade jävla frilägen nu (3 om man räknar med Widdes öppna läge), SKÄRP ER!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic:
Drar fan snart i gång en insamling för skottpengar så vi kävlinge av med dessa idioter till domare. FAN!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Tommy: Jag tänker mer generellt, oavsett motstånd :-)

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Man unnar väl ärligt talat inget annat lags publik att få jubla över mål mot Brynäs...:-)

Redigerad kommentar


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Qvarre: Vad gör Lasse J på målet undrar jag?

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Hatar den här HV-älskande pisskommentatorn dom har i J-köping.

Redigerad kommentar


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Tommy: Räcker med att LJ stöter vid fel tillfälle!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Skit också...unnar inte den där grisiga slips-publiken i Jönköping någonting. De är fan värre än gnagets fans som i bästa fall inte har alla hästar hemma. Vad ska publiken i Jönköping skylla på?

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Helvete!!! HV fick slumpmålet.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Shit...HV har ökat trycket och det gav resultat...

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Bra match det här...två lag som vill spela hockey i hög fart. Skillnad när vi möter Luleå...jävla skoter-gnet!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12

Widing har väl heller inte det allra bästa självförtroendet...

Too many players...kan man vinna SM i det ? :-)


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Domarna viker alltid ner sig i Jönköping, patetiskt!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Så ett patenterat precisionsavslut av nr. 41...

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Hemmabetonade domare ikväll? Känns lite så...

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues: Sören Persson tycker jag alltid är kass när Brynäs spelar...tror han inte gillar oss.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Otroligt, too many players, vi måste vara seriens bästa lag på att ta just den utv??

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues: Helvete vad pinsamt av Sören Persson...brynäsarna står ju still på rad för att komma av isen. Vad i hela friden håller han på med när han flöjtar i pipan? Vart ska de ta vägen??????

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
bradberry: Tyvärr :-(

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
PP nu...kan vi kanske sätta våra chanser denna gång!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
PP dax, gör mål nu då!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Martin Johansson... En man utan tillstymmelse till självförtroende.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
..och vi har ju faktiskt tagit minst en poäng i de åtta senaste matcherna mot HV, så varför skulle den sviten brytas i eftermiddag?;)

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12

Tkr det ser helt okej ut, HV skapar inte avsevärt mycket och Honken känns stabil. Några farligheter framåt, det mesta i PP där spelet fortsätter att imponera!

Rätt så underhållande match, ser framemot 0-1-målet efter 4.24 i andra av Jonathan Granström ;)


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues: första målet vinner idag

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
En jämn och ganska underhållande 1:a period, Honken är lugn o säker som sista utpost. Bara fortsätta att hålla fokus i 2:a. Skott 12-9.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues:
Ganska trist första period tycker jag. Stabilt bakåt av Brynäs men inte allt för giftigt framåt även om det funnits några heta lägen.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12

tompap71: Det är just det, dom får fan ta o skärpa till sig, de har missat 3-4 liknande situationer tidigare och Ekholms såg man ju knappt :-(

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12

70 Rodrigues:

Tycker inte man kan säga så mycket om utvisningen, klubban ska vara i isen. Däremot kan man ifrågasätta hur konsekvent domarna är.


Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Nu får fan Sören och den andra lallaren som dömer ta o skärpa till sig.

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Men nu såg minsann Persson en osynlig liten hakning av Ekholm....

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
MarcusElving: Frölunda-Skellefteå 2-0 just nu :-)

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
En gåta hur 2 huvuddomare kan missa när MJ blir rejält upphakad i samband med passningen till Nordan, när man vet hur vakna dom brukar vara på just hakningar ovanför nedre handsken....

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Torskar Skellefteå medans vi vinner så är det serieledning som gäller, igen! :)

Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Nu gör vi mål i PP tycker jag!!!

« · 1462533 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)