HV-BRYNÄS 140118
« Föregående · 1607760 Till forumet
Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: hur fan kan blinda wimseborg dömma hv matcher . Han är ju för fan smålänning precis som håve. Vill håve ha hjälp precis som värmlandssvinen fick i torsdags . Vad ska han bluda för i dag . ? Kapning av Gunde så är sässen komplett .
Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues: Djoos har blivit klasser bättre på offensiv blå. Ser ut som han lärt en hel del av mästaren där.
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Är fan pinsamt med alla skador, är det gjorda av glas??
HV inte långt efter i tabellen i och med dagens vinst...
+ 1
Sv: HV-BRYNÄS 140118
En tredjedel av A-laget skadade. Match efter match. Hur är det möjligt? Finns gud?
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Hemskt det här! Nokke opererad efter bastufylla, Sebbe på torken, Ollas har en tredagars bakfylla, Bertillsons fyllvurpa, vad mer?
+ 3
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Tippar : 2 -4 till BIF. Nordan , Harju , Gunde och varför inte Oskar Lindblom målskyttar.
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Forsberg78: Låter som ett härligt upplägg.... för polarna! Blir lite avis. Tänk på att ni åker in i bibelbältet ;-) Kör försiktigt!
+ 2
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Sansad: Snart dags att börja rulla iväg mot Jönköping ska hämta upp några polare på vägen som just nu har ölfrukost :-P Hujedamig mig!
+ 3
Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: Mycket bra! Det är dags för Oskar nu, riktigt kul för honom. TJ, ge juniorerna lite riktigt förtroende nu. Andra lag spelar in sina juniorer tillsammans med etablerade spelare medans Brynäs gärna spelar juniorerna tillsammans endast med syftet att avlasta de andra, föga utvecklande.
+ 4
« Föregående · 1607760

Tänkte berömma juniorerna så missar Brodde markeringen på blå.
Bästa starten 2014, farten, passen o vi kommer in på mål
Synd att vänta t 5:e matchen för att ha fokus o energi